• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

imsel skrev 2010-07-09 22:49:21 följande:

Ursäkta dum fråga..men jag har faktikst läst eran FAQ..

Men är camen större (har längre rygg) än både frog och gecko?

erkänner direkt att jag e lite vimsig! men ja cam har längst sen kommer frog och sen gecko.
    om jag nu inte missminner mig helt galet så är det väl 5 cm skillnad från cam till frog(!?)
  • Noiis
    Jessiicaa89 skrev 2010-07-13 15:30:13 följande:
    Någon som vet ifall man kan köpa Marc Jacobs "All black" topset som ett separat topset? Eller vart det en liknande limited edition?
    Vart kan man isf köpa/beställa?
    den släppes ju i typ sisädär 15 ex eller nåt liknande och ingen kom till sverige om jag inte minns fel. ¨så det lär bli svårt att få tag på. möjligen om nån kanske sätter ut sin vagn på e-bay
  • Noiis
    madebyinferno skrev 2010-07-13 14:37:42 följande:
    Vet att det är HELT fel tråd men jag vill minnas att någon av er äger en UJ MT Men frågar här eftersom det är öde i UJ-tråden, går klädseln att ta av och tvätta inkl suffletten och/eller går det att köpa ny klädsel, det är en syskon MT men jag vet inte årsmodell?! Kanske ni också vet om UJ´s liggdelar passar alla sorter och årsmodeller eller om det ska vara någon särskild till en syskon MT??
    Jag svarar ja på frågan om tvättning. det går super bra, men använd inte sköljmedel.
    och ja man kan köp ny klädsel men det beror ju på vilken årsmodell du har. jag skulle ta med vagnen till en butik och höra om dom kan hjälpa dig!
  • Noiis
    lilla sandra skrev 2010-07-16 12:43:06 följande:
    Är det svårt att sy en egen suffla? Jag vill så gärna försöka, men fattar inte riktigt HUR jag ska göra.
    Nä det tycker jag inte men man kan behöva träna innan! så gör första med ett tyg du inte är rädd om.
    Jag har för mig att mamma på vift har en bra beskrivning i sin blogg om hur man syr!
  • Noiis

ni som har koll på denim, den förra basen jag fick i december hade inga märkningar mer än 007 lappen. den sitter på både sittdelen å varukorgen. men den jag fick hem nu har den där vita loggan. känns lite trist att de e olika loggor på dom :-/ men men den med vita loggan e ju trasig nu med. vilken av dom två kom sist?
    nån som hänger med på vad jag menar?

• Noiis
    LR75 skrev 2010-07-19 23:56:13 följande:
    inte helt 100 på denna fråga men i FAQ finns ju bilder på 007 loggorna. kanske det kan hjälpa?

sen, f-n vilken otur med ditt paket. kan du reklamera frakten hos schenker?
    hoppas det löser sig!
    ja jag hoppas det jag ringde butiken och nästan grät. posten vägrade ta tillbaka paketet trots att jag inte hade tagit i det för "de va scannat" och "sånt får man räkna med när det fraktas så långt" synd att jag inte sa åt henne att det var en jävligt dålig ursäkt! paket ska inte komma skadade oavsätt vartifrån de skickas. men jag var så ledsen så jag bara samlade ihop paketet å gick.
  • Noiis
    Kajsan skrev 2010-07-20 00:09:44 följande:
    Vita loggan är äldst.

Ta foto på det skadade emballaget och ring fraktbolaget samt butiken du fick den ifrån ( eller var det direkt från Holland? )
    Du gör en reklamation på det skadade emballaget, inget du ska ta!
    ja fotat gjorde jag och fottade även sittdelen i den trasiga plasten. plastskenorna e böjda så de finns ju en risk att dom är/kommer gå av skickades från butik. och dom skulle ta hand om de så fort dom kan!
    hoppas att jag får en av modell ny sittdelsbas så den matchar varukorgen. men jag tycker faktiskt att den vita loggan e snygg! man kanske ska försöka flörta å fråga om dom kan skicka en varukorg som man betalar för om dom bara har vita....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21