julmusten skrev 2010-06-19 02:02:18 följande:
Hej, hej igen traden. Nu sa vet jag att det star att ni inte kan ge begagnatpris, men da undrar jag lite over nypris i Sverige? Far ni svara pa det?
Eller kan ni tipsa om nan bra sida dar jag kan hitta nypriser? Jag behover priser pa tyg och sommarsuflett med, sa inte enbart hela vagnen.
Ahhh, jag har lite angest. Buggan har ju verkligen varit med oss i alla vader, men jag vill ha joggingvagn sa jag kan ut och springa med lillkillen nar dottern ar i skolan, och vi har inte plats for tva vagnar har hemma.
Klart att vi kan hjälpa till med begagnat priser också. att utrycka en åsikt om vad man kan tycka är rimligt för en barnvagn eller tillbehör är inte samma sak som att vilja köpa eller sälja.
det handlar om hur man formulerar sig. tex. om du skriver "hej jag vill sälja min vagn för 6000 kr inkl dessa tillbehör. nån som vill köpa" då får man räkna med att det blir liv i luckan

men om man ber om hjälp med vad som är rimligt att betala för en vara så är det en annan sak. då handlar det om råd!

det bästa är endå att kolla på blocket för där finns det mesta i begagnat!
annars så är
kidzshop.se som mamma på vift rekomenderade det bästa stället att kolla på iom att dom har dom flesta reservdelar osv på sin hemsida