bubbelmamman skrev 2010-08-23 07:46:49 följande:
Hej alla Bugaboo-vänner,
Hoppas på hjälp från er som talar om Bugga ofta.
Jag har en Cameleon inköpt februari -08. Jag tillhörde dem som fick sitt chassi utbytt pga att handaget gled och inte gick att spänna fast ordentligt.
På både det gamla chassit och precis nu nyligen det nya chassit har samma problem uppstått. En av två sk "release tabs" har hoppat ur läge och slutat fungera vilket ju gör att handtaget inte hålls uppe.
När jag talat med en av de vänner som har en Cameleon så har samma problem uppstått för henne, men tyvärr för henne på båda sidor, vilket så klart gör vagnen obrukbar. Hos den affär som hon köpt sin vagn påstod de att de aldrig hört talas om detta problem förut och nu ogillar hon Bugaboo rejält eftersom hon inte fick någon hjälp.
Jag har mailat till Babytrader i Holland, varifrån jag beställt min vagn och de försöker hjälpa mig få chassit utbytt. Tur att jag åtminstone har en bra affär jag handlat från.
Har ni hört om detta problem förut? Har det gått att avhjälpa? Har Bugaboo velat hjälpa er?
Tacksam för svar från er som kan Buggor.
:)
säg åt din kompis att maila bugaboo och be om hjälp. hon ska oxå skriva vilken butik de e som vägrar hjälpa henne, för så får dom inte göra. är en vara trasig och man har garantier ska den givetvis repareras eller utbytas! jag har hört talas om detta problmen förut men de verkar som tur e som att det inte är speciellt vanligt!
för jag antar att de e som två vita knapparna inne i chassit som gör att man kan svänga handtaget du pratar om?