• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Bara av att läsa den tradera anonsen så tycker jag att man kan se att det inte stämmer Jag skulle personligen ALDRIG köpa en ny vara till de låga utropspriset, med den anvisningen som stod!
    Klart att man har rätt att hämta varan och kolla på det speciellt när det handlar om en så dyr sak!
    Trist att det e många som drabbas av sånna här saker detta är dock orsaken till att jag inte använder mig av tradera! Jag gjorde det under 2006 men ansåg inte att dom bakom tradera "skötte" det snyggt. och tydligen så gör det det fortfarande inte.
    Trist!

• Noiis
    Jesli skrev 2010-05-13 21:29:11 följande:
    Hej på erom jag ska köpa en bugaboo cameleonhon säger det är en 09:a men med gamla chassit ej det svartavad skiljer dem åt?jag är helt ny på denna vagnbehöver råd o tipskan inte åka och kolla utan måste få den skickad då vi bor så långt ifrån - törs jag det?
    ej det svarta? de e ju bara ldt. vagnar som har svart chassi.
    eller vad menar du?
    Kan du länka till anonsen?
  • Noiis
    Joddan skrev 2010-05-15 22:44:05 följande:
    Hur bred är igentligen Cameleon? Har läst tre olika bud 60,62, 64...?
    haha jag ska gå å sova nu! har precis använt tumstocken för att mäta för att planera ny säng till Noa. såg ditt inlägg går bort och mäter vagnen! sätter mig för att skriva hur bred den är men kommer först DÅ på att bugaboon är hos mamma och jag har kollat måtten på Noas sitty haha
    Sorry.. kan inte hjälpa dig!
  • Noiis
    Joddan skrev 2010-05-15 23:09:20 följande:
    Hahaha! Tack för hjälpen men en Sitty är jag inte intresserad av ;-D. Är nog dags för kudden för din del. Får kanske leta fram min egna tummstock och mäta själv... 
    mm.. jag tror det va när man inte ser skillnad mellan en sitty och en bugaboo då borde man väl nästan söka sjukvård va? skyller på att jag aldrig använder sittyn utan den e här då vi ska på koutsläpp i morrn
  • Noiis
    Mymemlan skrev 2010-05-16 12:04:16 följande:
    Nu vill jag ha lite hjälp, jag har en brun bugga, och jag vill göra den mer sommrig, kanske nån annan färg bara. Men vad passar? Ska dessutom skaffa ett parasol, så vilken färg ska det vara då? Sommarsufletterna, är dom bara i fleece? Har bara sett fleece nämligen. Hjälp mig med förslag, jag har en son så inget rosa även om det är såå fint ;)
    nä dom finns i canvas oxå, men en del färger finns bara i fleece/canvas. så de beror ju lite på vad för färg man vill ha. en del finns såklart i både fleece och canvas.
    Till brun tycker jag Offwhite, orange, klarblått, gult är dom som e finast. Jag har bild på min bruna med gul sommarsuflett i galleriet om du vill se.
  • Noiis
    HemmaHosSofi skrev 2010-05-16 17:51:22 följande:
    Vet varken ut eller in.. ett riktigt i-landsproblem Har snart både en cam, en bee, en 2åring och en 3mån. Dottern går mest så syskonvagn får flytta.Hade tänkt köpa en ståbräda med sits och ha på cam, men nu funderar jag på om det inte är bättre med den nya modellen som passar båda vagnarna. Hur hade ni tänkt??Hon är rätt mini, så frågan är om hon inte kan sitta på knäna om det blir jobbigt?
    fast tinytot sitsen passar ju bara på den gamla ståbrädan men annars hade jag röstat för att köpa den nya så ni kan välja vagn utan att vara låsta vid ståbrädan
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21