Bugaboo-tråd nr 21
Tror ni att det finns någon möjlighet att kunna reklamera ett dåligt chassi från 2009 utan kvitto? Om det är ett konstruktionsfel borde ju inte kvitto spela någon roll.
Tror ni att det finns någon möjlighet att kunna reklamera ett dåligt chassi från 2009 utan kvitto? Om det är ett konstruktionsfel borde ju inte kvitto spela någon roll.
Ja, om det är ett känt fel som drabbar flera, då kan man minsann sura, tycker jag. :) Och jag blir fundersam när detta har hänt mig och dessutom ytterligare en av de fyra som jag känner med en Cameleon.
Tillverkar någon produkter som går sönder strax efter garantitiden går ut så tycker nog jag att de förefaller vara taffliga. Naturligtvis kan alla saker gå sönder av ena eller andra anledningen - otur, dålig konstruktion, tveksam hantering osv. Men inte för många. Då behöver man ändra konstruktionen.
Det var naturligtvis därför jag frågar er som pratar Bugaboo mycket oftare än mig om ni känner till att detta har hänt förut. Om inte jag får hjälp så är naturligtvis min avsikt att Bugaboo ska fundera över att ändra på konstruktionen av sina "release tabs" så att de inte tappar kunder.
Jag har varit mycket förtjust i min Cameleon och jag vill inte avsluta min tid med Buggan med att den säckar ihop efter strax över två år.

Tänk vad många bilder jag har på vagnar
å denna data e ändå inte många månader gammal men ändå så har jag lyckats samla på mig sjukt många "gamla" bilder i den
dags att rensa kanske ![]()