Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

thj skrev 2010-08-14 09:21:39 följande:
    Sorg nu är det sista gången jag byter om på min cam ''älskade vagn'' denim 007 blir det!
    Tur jag har lata barn som gärna hoppar i vagnen fast de äe stora Solig..

En sladdis är ett måste känner jag Tyst

Ha fin dag vänner!
    klart du ska ha en sladdis, en ut en in liksom
  • modestyclara
    t e a skrev 2010-08-14 21:27:03 följande:
    Några frågor!!!!!!

Jag har en cam köpt i jan 2008, chassit har gått sönder... första gången det gick sönder var inom de två åren som garantin gäller och jag fick ett nytt, efter ett halvår med nya chassit har det nu gått sönder  - blev det två nya år på garantin när jag fick nytt?

Chassit har nu gått sönder i de vita knapparna som man trycker på när man viker ihop det, en av knapparna "går inte tillbaka" utan ena sidan av chassit är mer eller mindre "vikbart" hela tiden - någon som varit med om det? var det lätt att laga?

Affären i Helsingborg där jag köpte vagnen har stängt - vart vänder man för att få vagnen lagad?

Hoppas att nån kan svara på mina frågor!
    kontakta bugaboo direkt och hör...de brukar vara rätt tillmötesgående...
  • modestyclara
    BeautifulFlower skrev 2010-08-14 20:16:05 följande:
    jag funderar på att köpaen gecko- begagnad. Vad kan ni berätta om den?
    Är den lättkörd?Kan man höja o sänka styret på`den? Hur rymlig är sittdelen?
    Det är den mest lättkörda av buggorna tycker jag. Den har inte reglerbarhöjd på handtaget. Den funkar vagnstiden ut men om man ahr långa barn så kansk eman int ekan ha suffletten på slutet, men mina barn har aldrig velat sitta under sufflett efter att de passerat ett år. Geckon togs fram för att vara lite mer avskalad och enkel och den är supersnygg och lättkörd Hjärta
  • modestyclara

funderar på om jag inte borde rensa ut min vagnpark innan vi flyttar till radhus med yttepytteförråd och då måste frog, uj dubbel kanske bee och alla bugga-tillbehör flyttaGråter har inte använt frog på ett halvår :-O

• modestyclara
    Senap skrev 2010-08-15 11:42:15 följande:
    Vad ska du ha kvar?
    nä, du menar: vad ska jag köpa istället funderar på att ha bara en UJ singel... :-O eller kanske får trappa ner varsamt...och sälja frog först...*ryser*
  • modestyclara

åh jag vet inte...känns svårt att släppa frog med alla tillbehör Hjärta får fundera någon månad till tror jag...

• modestyclara
    bohusbebis skrev 2010-08-15 21:17:13 följande:
    Det borde finnas nåt utrymme i lagen att alla ska få ha sina urvuxna barnvagnar i ett museum eller nåt... Inom räckhåll... Glasmontrar funkar nog fint. Med nyckel-lås så man kan få klappa lite på dem emellanåt.
    bra idé!
  • modestyclara
    t e a skrev 2010-08-16 16:09:20 följande:
    Försöker igen...

Någon som vet hur man kontaktar bugaboo i Sverige - jag har köpt min vagn i en affär som nu är stängd och en av knapparna som man trycker på när man fäller ihop vagnen har gått sönder och jag behöver få vagnen lagad... antar att det är bugaboo direkt jag måste kontakta för att fråga hur man skall göra då butiken inte finns mer?

Ingen som har kontaktuppgifterna till bugaboo Sverige?
    kan du inte maila till service-adressen bara?
  • modestyclara
    Jessiicaa89 skrev 2010-08-18 22:05:30 följande:
    ah okej. Men jag skippar nog krokar.
    Anledningen att jag inte vill ha den lutande är att den liksom sticker ut nåt otroligt när jag provade, tyckte det såg hemskt ut :P
    Nej nej jag är för kär i dashen, den eller ingen Flört
    häng den på liggdelsramen i fotändan då?
  • modestyclara
    AnPa skrev 2010-08-19 00:22:18 följande:

Vi åker 2 veckor till Zakynthos på tisdag och ska ta med vår Bee. Kruxet är bara att jag inte har någon lust att lägga ner 1000:- eller mer på en transportväska (pengarna kommer garanterat att gå åt iaf). Vi har även en Cameleon (-10), men köpte Bee'n begagnad (-09) då vi ville ha en smidig resevagn som man kanske inte behöver vara lika rädd om som camen.

Saken är bara att jag ÄLSKAR bee'n och vill absolut inte att den ska gå sönder.

Hur packeterar jag den för att den inte ska gå söner? Rynkar på näsan

Bugaboo borde hyra ut sina transportväskor....

på större flygplatsr kan man hyra airshells...annars är ju bubbelplast och 'vagnsopsäck' en klassiker
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21