Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

solouniko skrev 2010-04-29 19:10:52 följande:
    Åh, nu blev jag så sugen på att klä om vagnen Har brun/brun nu men vill ha lite somrigare. Rosa eller gult, det är frågan? Rosa kanske jag tar nu och sparar gula till högsäsongen Håller på vela om sommarsuffla också, orange, offwhite eller rosa? Dessa jobbiga problem!
    orange!
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2010-05-01 16:34:58 följande:
    Frågar igen, kan man ta bort metall plopparna som sitter vid navet på chassit? Det knarrar och knirrar så mycket från chassit och mannen är händig och kan säkert ifxa det men går metall plopparna att sätta dit igen eller förstör man chassit om man tar lös dem?
    spraya med silikonspray?
  • modestyclara
    Mymemlan skrev 2010-05-08 18:13:03 följande:
    Nu har jag ringt angående buggan, och dom har haft den 1½ år och det har aldrig glidit för dom, och det är något jag kan kontrollera själv också för vi ska åka och titta på den. Deras son vägrar tydlign åka vagn nåmer, och den är i jättefint skick.
    men ryck inte i handtaget bara...för då riskerar du att ha sönder det så att det börjar glida...prova istället att ha handtaget på högsta nivån och tryck nedåt försiktigt...glider det inte då så glider det inte...
  • modestyclara
    Stargirl skrev 2010-05-28 21:02:19 följande:
    Det är inte JAG....jag tyckte bara denna var helt wunderbar!!! Love it!! Kanske ett skolprojekt. Han ser rätt ung ut, trots skägget
    Nä klart det inte är du Det förstår jag väl
  • modestyclara
    Stargirl skrev 2010-05-28 21:02:19 följande:
    Det är inte JAG....jag tyckte bara denna var helt wunderbar!!! Love it!! Kanske ett skolprojekt. Han ser rätt ung ut, trots skägget
    hade han haft Molly-kläder däremot så hade jag blivit misstänksam
  • modestyclara
    Kajsan skrev 2010-05-28 21:13:30 följande:
    Tror inte att han skulle sett så söt ut i Mollyklänning till det där helskägget
  • modestyclara
    Danitra skrev 2010-05-28 21:17:31 följande:
    Kära Bugaboo-fantaster! Jag har noll koll på allt som har med barnvagnar att göra! Är det rimligt med 7800 för en ny Bugga Cameleon?
    Beror på om det är från butik med garanti eller från privatperson och därmed utan garanti. Jag skulle inte betala så mycket för en vagn utan garanti... 
  • modestyclara
    Pruseluskan skrev 2010-05-28 21:24:13 följande:
    Heeeeeeeeej! Oj nu är jag lite creepy, du mins mig ju säkerligen inte. Iallafall inte under detta nick utan som t e s s i. Hängde i urban-tråden back in the days... kommer du ihåg?
    Mäh! Man får ju inte byta nick ju Då blir ju jag förvirrad Har du bugga nu eller snubblade du bara in?
  • modestyclara
    Danitra skrev 2010-05-28 21:24:50 följande:
    OK, men garantin försvinner väl inte för att den byter ägare? Eftersom den är inköpt i maj så borde väl en garanti finnas? (Du märker hur lost jag är!)
    Garantin gäller bara första ägaren.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21