Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

Bellbox skrev 2010-07-11 19:12:57 följande:
    Ställer min uppföljningsfråga igen och hoppas att någon vet : Finns det en NY åkpåse till Cameleon eller är det Bee som någon pratade om nyligen?
    Hade hoppats sälja min gröna superfina åkpåse för typ 600 på Blocket, men finns det en ny modell ute kanske man inte kan hoppas på att få ut så mycket för sin "gamla"?
    ja det finns en ny påse som passar både bee och cam. men grön är väl rätt sällsynt så testa...
  • modestyclara
    Rosa Bubbelgum skrev 2010-07-11 21:49:06 följande:
    Har ni köpt sommarsuffletten till era vagnar? Isåfall är den bra och blir det lite svalare inne i liggdelen?

Sedan en annan fråga. Jag tycker att de vanliga sufletterna blir det så skarpt ljus i om solen skiner finns det någon färg som är bättre och blir lite mörkare?
    jag kompletterar med parasoll samt teutonias solskyddsskärm...
  • modestyclara
    MiniM3 skrev 2010-07-11 21:58:56 följande:
    är det inte fruugo.com..
    Ny cam för typ 6800? 
    aldrig hört om...så jag vågar inte säga varken bu eller bä...
  • modestyclara
    Senap skrev 2010-07-15 20:54:12 följande:
    Jag tror nog mina barn är exceptionellt rena. Drömmer
    Tillåt mig att småle...Jag tror M kommer att kladda i klass med mina lortgrisar
  • modestyclara
    Caeruleus skrev 2010-07-23 06:03:14 följande:
    Ska förhoppningsvis iväg och kolla på en beggad CAM. Finns det något enkelt och snabbt sätt att kolla så att det inte är det sk "problemchassit"?
    Nä om det har snäpp-fästen kan du aldrig veta... men har det vingmuttrar för reglering av handtagshöjden är du safe.
  • modestyclara
    lilyanna skrev 2010-07-24 17:54:59 följande:
    Kanske en dum fråga; men hur fäller man sittdelen på buggan?, är det ngn knapp typ?
    om det är en cam eller frog så är det två runda vita knappar på sidan av ramen som man trycker in samtidigt som man fäller sitsen. om det är en gecko så är det två svarta grejjor man trycker mot varandra, dessa sitter under sitsen på en stång ovanför hjulen...
  • modestyclara
    lilyanna skrev 2010-07-24 15:45:09 följande:
    Hej!

Funderar på att bygga ihop min egna bugga, alternativt om jag kan få tag i en beg. till bra pris. Vet ni vart man kan få tag i clips till suffletten och bumperbaren samt bågarna till sufletten?

Tacksam för svar!
    kidzshop brukar ha eller kunna fixa. ring dem!
  • modestyclara
    Helene OSV skrev 2010-07-25 13:19:38 följande:

Jaaa, nu får jag vara med här!!
    Köpte imaj:s bruna fina cam som nu står med en orange suflett och min fina Florinväska (orange/rosa/gul med vita moln!)

Så fort jag orkar ska jag försöka mig på att sy egna sufletter och väskor!

Har ju egentligen inte små bäbisar i vagn så den var ju tänkt till Valter (2 år) men den ÄR ju så fin med liggdelen så NÅN gång kanske man tar nån "finpromenad" med bäbis.
    Iofs passar ju min fina Sino Hjortron (en orange elastisk bärsjal för den som inte vet) superbra till vagnen!

älskar sino!
  • modestyclara
    greeneyes skrev 2010-08-04 17:48:38 följande:

Hej på er experter

Jag har en cameleon från 2007 där förskolan tyvärr pajade ena spännet på sittbältet... Nån som vet om det går att byta eller om man måste köpa en helt ny sittdel? Bältet är ju fastsytt...

Så himla typiskt, hade tänkt lägga ut en annons i helgen om att sälja den, men det lär ju dra ner priset ganska ordentligt

Tacksam för alla svar!

det finns lösa midjesel-delar som man fäster i ramen med kardborreband...jag skulle köpa två sådana och klippa bort originalen om jag var du...
  • modestyclara
    Honey1982 skrev 2010-08-06 16:26:09 följande:
    Ni som har mugghållare - är den bra? Hade mugghållare till sonens Emmaljunga och den var inte alls bra, men jag är ju sugen på att ha en ändå.
    toppenHjärta
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21