Pruseluskan skrev 2010-05-28 21:43:49 följande:
Men men vart ska ni bo så länge då? eller löper dem omlott?Är det lika stort vagnsrum på detta ställe också som du kan vara king i Jo med oss är det bra. Jobbar också heltid och numera K (sambo) också. men snart är det semester i 7v så då ska vi ha familjemys i mängder. Det funkar faktiskt just i detta nu att vi båda jobbar heltid, mycket för att jag inte slutar senare en 15 på dagarna och k kan komma till jobbet vid 9 så det blir inte världsalånga jobbdagar för T på förskolan ändå. Härligt med radhus, då kan du ha massor med rosor . Hur gammal är lillpluttan nu? Går dem "alla" på samma förskola?Kul att "se" dig igen!
vi har några dagar omlott men det blir tight.... Oj vad lyxigt med 9-15...här kör vi 7-15.15...Alla går på samma förskola som tur är men minstingen (15 mån) har annan avdelning...skönt för de stora att slippa henne delar av dagarna tror jag
Är äganderätt så det är inga stooora gemensamma förråd utan bara ett litet på tomten så det blir till att släppa några vagnar vid flytt...vilka har jag itne bestämt ännu... Rosor ska det bli