Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

Snoppan skrev 2010-08-18 22:24:00 följande:
    Nån som vet om Urban Jungle åkpåsen funkar i Cameleon? :)
    tvärtom funkar iaf...men jag tror att det är svårt att få uj-åkpåsen att inte glida ner i buggan...det är ju det som är så bra med originalåkpåsen -att den går att fästa...
  • modestyclara
    BeautifulFlower skrev 2010-08-19 07:36:16 följande:

när man fäller ut chassit-ska det knäppa till då eller låser den sig självt när man sätter på sittdelen?

fattar ni?

sittdelen låser chassit (hjulbasen) men handtaget ska klicka så att det fastnar i en vinkel till hjulbasen...
  • modestyclara
    liz1 skrev 2010-08-19 09:12:41 följande:
    ingen? 
    tror inte det, men ring kidzshop och fråga så kan de säkert hjälpa dig.
  • modestyclara
    zasata skrev 2010-08-28 18:49:30 följande:
    Ååå min sambo är en idiot!! Drar i bromsen så den vajern går av..
    Kan man byta bara den? Pris? Måste man lämna in vagnen? Kan man fixa det själv? Eller i Göteborg någonstans?
    om du inte har garanti kvar så skulle jag be någon cykelaffär om hjälp...
  • modestyclara
    zasata skrev 2010-08-29 11:17:22 följande:
    Kan det verkligen stämma att man inte kan byta vajer på bugaboo cam? Pratade med babyproffsen så sa dom att jag måste köpa nytt chassi! Det låter ju helt knäppt eller??
    Ja, tyvärr, men jag har för mig att någon förut fått hjälp av en cykelaffär/reparatör...
  • modestyclara
    MiaEd skrev 2010-09-05 20:48:20 följande:
    Måste bara fråga, vi köpte ju ett topset här om dagen, hur stor del av sittdelen täcker topsetet?
    framsidan på ryggdelen...
  • modestyclara
    MiaEd skrev 2010-09-05 20:53:04 följande:
    Okej, så eftersom att vi har en röd basklädsel kommer det röda fortfarande synas?
    ja ryggen (baksidan) och sittkudden syns fortfarande om du har monterat toppklädseln rätt...
  • modestyclara
    Mamma Bondesson skrev 2010-09-08 20:22:29 följande:
    Behöver lite tipps från er som haft Cammen i någon sässong redan. Min son är 3,5 månad nu och vi har precis bytt till sittdelen då han vantrivdes i liggdelen och ville komma upp och titta. Han stortrivs men nu är jag orolig för att det blir svårare att bädda varmt åt honom i vinter. Hur gjorde ni som hade så små i sittdelen under vinterhalvåret? Ska jag köra med ett rejält vinteroverall till honom eller är det lönt att investera i åkpåsen redan denna vinter fast han inte utnyttjar hela och fotdelen kommer att vara tom?

Tippa? Råd? Har ni bilder på hur ni gjorde med era små? Hur ser åkpåsen ut "påmonterad"? Tacksam för all hjälp jag kan få...
    jag skulle kört på vinteroverall, åkpåse samt en extra filt över fossingarna när det är kallt ute...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21