Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

MissR skrev 2010-09-18 20:36:19 följande:
    Var kan man köpa den?
    Finns tyvärr inte i butiken där jag bor=(
    Kan man beställa på nätet?
    kidzshop.se Hjärta
  • modestyclara

Jag var inne i barnvagnsförrådet häromdagen och sneglade på min fina frogHjärta tror bestämt det är dags att lufta den snart och ställa undan bee istället

• modestyclara
    Senap skrev 2010-09-20 11:09:02 följande:
    Mina knappar har också börjat krångla. GråterGråterGråterGråter
    va!? näe och din är för gammal för garanti va?Gråter kan man inte smörja med nåt? *hoppfull*
  • modestyclara
    Stargirl skrev 2010-09-20 13:26:47 följande:
    Ja, pga att den sådan vagn så belastar man väldigt ojämt, med tiden kan foamen börja forma sig efter det. Cameleon belastar man alltid jämt, det går inte att belasta den ojämt. Medan lufthjul kan inte forma sig.
    Därför finns det inga bilar /vanliga) eller cyklar med foamhjul. Men det är en ny teknologi innuti dessa hjul. De kallas punkterinsfria i cykel branchen, men det är inte riktigt sant. Det kan gå punka men det är inte samma typ som gamla Bugga lufthjul.
    ah, jag har punkteringsfria cykeldäck, tror det är någon kevlarbeläggning eller nåt sånt invändigt... superbra!
  • modestyclara
    khrullet skrev 2010-09-24 19:50:31 följande:
    Hej alla ni bugabooexperter, Har följt denna tråd nu ett par månader och nu bestämt att jag ska köpa en bugaboo till min bäbis som kommer i februari.

Nu undrar jag vad ni anser är bäst, importera en vagn från typ nederländerna eller england (för att få ett lägre pris) eller köpa vagnen i en butik nära där man bor (bättre service om problem uppstår).
    mellanting: webshop i Sverige, kidzshop.seHjärta De är bäst på bugaboo och så goa!
  • modestyclara
    MissR skrev 2010-09-25 15:18:41 följande:
    Har inte orkat läsa hela tråden =)
    Funderar på en bugaboo till nästa bebis som kommer i början av nästa år.
    Någon som beställt från pramworld? Bra service?
    Någon som har bugaboos bilstol?

Funderar på att köpa ett sånt helt paket från pramworld med vagn, åkpåse, bilstol och bas till bilstolen. Eller en black special edt.

Kom gärna med tips eller ideer?!
    Är såååå lost och osäker i barnvagnsfrågan........
    läs ovanför!
  • modestyclara
    Armani skrev 2010-09-25 16:29:50 följande:
    Vad är det för skillnad på den nya och den gamla modellen av Bugaboo´s ståbräda? Positivt/negativt`?
    det är lättare att sätta på och av den nya
  • modestyclara
    johnhugo skrev 2010-09-26 20:34:46 följande:
    Hej,

Skulle behöva lite hjälp med tips och ideer. Verkar som mitt chassi är trasigt, det går inte att fälla upp vagnen hur jag än försöker. För hantaget i rätt position och det klickar fast men vagnen vill inte öppna sig. Någon teknisk kunnig som gar någon ide...helt utan vagn som jag verkligen behöver...

Tack... 
    sitter fram och bakhjul ihop? är det det du menar? isåfall så ställer du dig med bakhjulen mot dig och sparkar hårt framåt på stången mellan framhjulen: voila så har du ett utfällt chassi...
  • modestyclara
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-05 18:57:23 följande:
    asså... jag kan tycka att det e en kostnads grej, släpper du geckon till ett bra pris så får man ju leva med att den har skavanker jag skulle inte byta mot mina cam hjul iom att de e olika hjul. då måste du ju byta båda hjulen och ha "sämre" hjul på din cam. camen ska du ju ändå ha kvar så de känns ju lite onödigt att du ska byta ner dig till nåt sämre bara för att du ska sälja.
    var ärlig och sätt den till ett bra pris istället
    Jag gillar gecko/froghjul bättre än camens Kolla med kidz om de kan fixa nya original annars? De fixade sprillans froghjul åt migHjärta
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21