Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

H I L L A skrev 2011-02-08 12:41:16 följande:
    Åhhhhh, min denim Bee är sååå fin nu med offwhite suflett Tungan ute
    Kan inte våren & sommaren komma nu Solig
    SNYGG!!
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-02-08 13:20:20 följande:
    Ja du! Har inte kollat men de borde väl gå på 4-500? Har Mailat om hon kan tänka sig frakt eller om de har vägarna förbi vår kungliga Hufvudstad
    kolla posten åxå, nu var det länge sen jag transporterade vagn med dem men kan vara värt att kolla iaf. Är en vagn för stor för schenker privpak?
  • bohusbebis

blev lite nyfiken och lät datorn översätta holländskan:

Den nu levererat Cameleon Cameleon rör + (plus).
    Den Cameleon + identifieras genom ett nytt system för att justera styret höjd, en något modifierad ny skumfyllda klädsel och bakhjul som inte längre tomma.

• bohusbebis
    MammaTillGuldklimpar skrev 2011-02-14 20:10:28 följande:
    Har en bee o är helnöjd.. Har dock hört att den skulle vara ostabil o lätt tippa om man sätter på en rullbräda. Vill gärna ha kvar been till nästa barn som kommer i juni o tänkte då ha en rullbräda på till min då nästan 3åring.. Tror ni den lättare tippar?
    Vi har haft den nya ståbrädan på vår Bee+ till 5 åringen och det har aldrig känts vingligt eller tipprisk någonstans. Tvärtom. Vi började med en BuggyBoard, men bugaboos egen var väldigt mycket bättre. Storebror stod bättre, den rullade lättare och ja.. allt kändes bättre.
  • bohusbebis
    Snoppan skrev 2011-02-16 12:55:20 följande:
    En off white, lmt edition. För 2000:- eller bud. För dom skulle flytta utomlands :P
    eller nån som fyllde år med "roliga" kompisar
  • bohusbebis

Kanske ett litet tips till shoppingssugna Cameleon-ägare i Uddevallatrakten, Kära Barn hade 50% på en hel del till just Cam... (de säljer inte bugaboo längre)

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 12:24:04 följande:

Är det ingen som har lust att klistra in bilderna här i tråden (och i bildtråden) för oss som vågar vägra Facebook? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*

Åh va skönt att höra att det finns fler "ansiktslösa". Jag vägrar åxå
  • bohusbebis

ooooo va fina, vilken tur att vi bestämde oss för att behålla beet. Fast de känns ju inte så vår-färgiga

Zasata - är du här åxå

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21