Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

FruAhlander skrev 2011-01-24 14:07:04 följande:
    Buggan är knappt 2 år men i superfint skick. En 09:aGlad. Min ögonsten, förutom sonenFlört

Frågan är; skall jag köpa en Maclaren á 3700:- eller ta med Buggan???
    Skulle köpa en beg Maclaren för max en tusenlapp i så fall...
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-01-24 14:41:53 följande:
    jag skulle köpa en beg Bee+ istället för MaCl... 2 flugor i en smäll
    Jaaaa, det är klart! Bee forever!
  • bohusbebis

kan ju fråga här åxå,

Nån som vet vilket nummer det ska vara på fästet till parasollet till Bee+ ?? Håller på att städa i garderoben och tänkte nog sälja av lite sånt som inte används     Men hittar bara fäste nr 1 och kan inte få det att sitta bra nånstans på vagnen... Kanske ettan funkar på Cam?
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-25 13:25:32 följande:
    jag använder fäste 4a på dom på min å Noas mugghållare, då sitter den på dom tunnare delarna av handtaget och chassit.
    jag skulle gissa på att 1an är till cam ja
    Hmmm, har två Ettor men ingen cam... mutter mutter
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-26 09:26:08 följande:
    Hilla, om du vill ha en offwhite kasta dig på tel. Å ring kidzshop. Jag tror att dom hade nån enstaka hemma
    annars kolla med www.beba.se
  • bohusbebis
    pucken skrev 2011-01-26 22:51:02 följande:
    Jag är här inne och smyger ibland, kikar lite på era bilder och så där. Kan inte motstå att tipsa om att mönster på ett bumperskydd finns på min blogg, jag såg att någon tyckte att bumpern såg tom ut. Det är jättelätt att göra själv. Asereth och jag är lite bundis, så hon blir nog inte sur för att jag länkar till mönstret Och blir hon det får jag väl skicka några garnnystan som ursäkt
    www.crochetra.se/2010/05/bumperskydd-till-bug... 

Har förresten precis blivit med Bee Satans vinter som inte vill försvinna, jag vill provköra den utomhus! Har kört katten i den här inne, men ungarnas leksaker är i vägen överallt. 
    Å vilken inspirerande blogg! Länkar vidare till min virkande syster, även om jag inte har något behov av just bumperbarskydd  men så mycket annan härlig inspiration du bjuder på!
  • bohusbebis
    straw2008 skrev 2011-01-28 08:56:46 följande:
    Tror du kommer älska been, jag vet INGEN som använt någon annan vagn efter de köpt en bee.

.
    åååå nu får jag separationsångest... vi hade just bestämt oss för att skiljas från bee:et snart, ungrackarn vill ju inte åka vagn längre!!!! och när hon väl gör det så är det på grusvägarna här hemma och då är lufthjul bättre. Men JAG vill ju ha Bee:et!!! Är det kanske därför man har selen - för att tvinga barnet att åka?
  • bohusbebis
    Bellbox skrev 2011-01-28 10:27:46 följande:
    ....hm nu fick jag flera affärsidéer;
    "vi förevigar din Bugga! Skicka bild till oss & vi graverar in det på ett silversmycke; alla skavanker & repor som gjorde den personlig blir förevigade"
    funderar mer på glasmonter alá konstgalleri (inte mossigt museum)
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-02-08 13:16:57 följande:
    Hon har dessutom gått ner till 1500:-! Jag vill ha den men det är för långt till malmö från mig
    vad kan det kosta m bussgods, kanske "lönar sig" ? Ser ju fräsch ut
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21