• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    Onyxia skrev 2010-04-17 18:42:33 följande:
    Fler underhållsfrågor :D Kan man tvätta en solsufflett i fleece i maskin? Någon som vet? Samt åkpåsen ska tvättas i 30grader med lite tvättmedel (utan sköljmedel)?
    Ja det kan man. 30 grader även där och inget sköljmedel. Fleece mår dåligt av det.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • skrutthumlan2

Ni som bor i stockholm och gillar frankofants bugaboo grejer så kan jag tipsa om att de har utförsäljning i helgen. kolla deras hemsida.

Nu ska jag fortsätta tjata om tiny tot pallen man kan sätta på gamla ståbrädan. vad ska man söka på för att hitta den? har fått några tips härinne på sidor som kunde sälja dem, men har inte sett att ngn av dem gör det....

Inget liv är för kort för att vara betydelsefullt
  • zasata

Tittar in här.
    Har beställt en bee + idag på kidzshoppen så hoppas den kommer nästa vecka. Blev svart med sommar suflett.
    Men lite frågor..
    Är den svår att bygga ihop?
    Måste man "sparka" upp chassit? har för mig hon visade mig det på mässan.
    Finns det några hakar att fästa sittdyna i? kan man ha sådan universal som dom som är till urban jungle också i?
    ingår myggnät och regnskydd?

• Billabong
    skrutthumlan2 skrev 2010-04-17 20:57:47 följande:
    Ni som bor i stockholm och gillar frankofants bugaboo grejer så kan jag tipsa om att de har utförsäljning i helgen. kolla deras hemsida.Nu ska jag fortsätta tjata om tiny tot pallen man kan sätta på gamla ståbrädan. vad ska man söka på för att hitta den? har fått några tips härinne på sidor som kunde sälja dem, men har inte sett att ngn av dem gör det....
    Babytrader.eu säljer TinyTot (gjorde iaf för inte så länge sedan).
  • Stargirl
    zasata skrev 2010-04-17 21:43:12 följande:
    Tittar in här.Har beställt en bee + idag på kidzshoppen så hoppas den kommer nästa vecka. Blev svart med sommar suflett.Men lite frågor..Är den svår att bygga ihop?Måste man "sparka" upp chassit? har för mig hon visade mig det på mässan.Finns det några hakar att fästa sittdyna i? kan man ha sådan universal som dom som är till urban jungle också i?ingår myggnät och regnskydd?
    Regnskydd ingår, inget myggnät finns till bee.
    Vagnen kommer komplett, man måste sätta fast framhjulen och sufletten. Chassit drar man upp genom att sätta foten på den.
  • zasata
    Stargirl skrev 2010-04-18 08:59:30 följande:
    Regnskydd ingår, inget myggnät finns till bee. Vagnen kommer komplett, man måste sätta fast framhjulen och sufletten. Chassit drar man upp genom att sätta foten på den.
    Okej det skall väl öven jag klara av !
    Vet du hur det är med sittdynor?
  • Stargirl
    zasata skrev 2010-04-18 09:31:50 följande:
    Okej det skall väl öven jag klara av ! Vet du hur det är med sittdynor?
    Finns inga hakar att fästa en sittdyna i. Men det bör funka med vilken sittdyna som helst.
  • mollan nu

vi har uvskyddet till bee och använder det som myggnät

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Asereht
    Onyxia skrev 2010-04-17 15:44:46 följande:
    Någon som har något super expert tips på hur man lätt får bort hårstrå osv som satt sig i dem små hjulen på en Cam?
    Jag tog bort med sprättaren från symaskinen. Funkade bra, fick bort allt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21