• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • rosenkind

Är det länge sedan Bugaboo kom med sina supersnygga skötväskor i läder? Jag har missat de helt! :-O

Jag har insett att jag "måste" ha en bee+ och tänkte ta en röd eftersom den matchar min ju-ju-be väska...men Bugaboos svarta läder är ju sjukt snygg! Plus att maken säkert skulle älska den! Lite väl dyr är den...inte finns till förmånligt pris i nån webbutik??? *hoppas*

** carpe diem **
  • Kajsan
    rosenkind skrev 2010-04-18 11:58:04 följande:
    Är det länge sedan Bugaboo kom med sina supersnygga skötväskor i läder? Jag har missat de helt! :-O Jag har insett att jag "måste" ha en bee+ och tänkte ta en röd eftersom den matchar min ju-ju-be väska...men Bugaboos svarta läder är ju sjukt snygg! Plus att maken säkert skulle älska den! Lite väl dyr är den...inte finns till förmånligt pris i nån webbutik??? *hoppas*
    De kostar lika mycket överallt och är superfina.
    Min man är kär i den svarta ,han vill ha den som jobbväska och igår träffade jag faktiskt på en annan pappa som var helt lyrisk över den, det var den eeeenda skötväska han någonsin skulle kunna använda han gick med den över axeln och liksom struttade runt och öste lovord över den . Haha
    Jo just det!
  • rosenkind
    Kajsan skrev 2010-04-18 12:29:06 följande:
    De kostar lika mycket överallt och är superfina.Min man är kär i den svarta ,han vill ha den som jobbväska och igår träffade jag faktiskt på en annan pappa som var helt lyrisk över den, det var den eeeenda skötväska han någonsin skulle kunna använda han gick med den över axeln och liksom struttade runt och öste lovord över den . Haha
    Haha...vad sött Misstänkte nästan de var samma pris överallt... måste fundera på det lite. Använder inte skötväskan lika mycket nu när dottern är större...men så småningom blir det förhoppningsvis ny baby...då om inte förre behöver jag nu skötväska får satsa på been nu först.
    ** carpe diem **
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-04-17 18:44:18 följande:
    Ja det kan man. 30 grader även där och inget sköljmedel. Fleece mår dåligt av det.
    MEN är det inte just sol-suffletten vars "luftgaller" klibbar ihop sig om man kör i maskin?? Eller har jag fel?
    Har för mig att det var enbart handtvätt?
    (rätta mig gärna!)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • thj
    Kajsan skrev 2010-04-18 12:29:06 följande:
    De kostar lika mycket överallt och är superfina.Min man är kär i den svarta ,han vill ha den som jobbväska och igår träffade jag faktiskt på en annan pappa som var helt lyrisk över den, det var den eeeenda skötväska han någonsin skulle kunna använda han gick med den över axeln och liksom struttade runt och öste lovord över den . Haha
    Förstår honom
    Älskar bugaboo's skötväska,den vita läderväskan är min absoluta favo,men jag gillar de andra med

Tänk så fin den svarta läder eller canvas väskan är till allblack eller den vita till Offwhite EdT ''love''

Kram
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • Joddan

Jag gillar inte alls de nya skötväskorna. Iaf inte att hänga på vagnen, de har alldeles för breda "band". Men smaken är som baken

Idag tvingade jag sonen att åka cam, och han somnade till och med efter en del kamp. Suck, tänk om han kunde älska den lika mkt som jag .
    Nu vet jag ju att det är bara "rykten" om den nya "syskon/dubbelvagnen" som eventuellt kommer, men jag undrar bara. Tror ni den kommer vara framåt eller åt sidan typ UJ? Någon som vet. Jag har en yttepyttehiss och kan inte ha en bredare än cameleon...
    Och vad tror ni om Baby Jogger City Select, har någon känt på den???
    Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21