Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

s07 skrev 2011-11-21 17:34:19 följande:
    Det förstår jag, men kan du tipsa var reglerna finns?
    Oj, nu skrev vi om varandra. Har dålig koll på var men skall försöka leta upp det om ingen annan hinner före *hoppas*
  • Fröken Småland

BT: i så fall kan man ju sköta det snyggt och skriva typ "åh, om jag ändå hade fått tag på en xxxx, den hade ju passat så bra till min xxxx"

Nä, nu lämnar jag Småland ett par dagar så nu får ni klara ut det här själva Arrivederci!

• Fröken Småland
    Sannaslim skrev 2011-12-06 15:07:34 följande:
    Halloj alla experter! Har några frågor angående camen, jag har köpt en begagnad och nu när jag plocka isär liggdelen för att tvätta den så hitta jag på träplattan en slags svart plastögla om ni fattar vad jag menar vad ska man fästa i den? Säkerhetsbälte? Kan man ta bort säkerhetsbältet som sitter fast på ramen medans man har liggdelen på eller vad gör man med dem? Ganska fult när de hänger och slänger. Undrar samma sak över bandet som sitter på handtaget kan man klippa bort det eller fyller det nån funktion? Tack på förhand om nån orkar svara
    D-ringarna i bottenplattan finns där ifall man vill fästa en extern sele i liggdelen. Säkerhetsbandet fyller väl en viss säkerhetsfunktion i och med att man kan sätta det runt handleden om det är halt ute eller så. Annars håller jag med dig om att det är fult, har alltid klippt bort mina band. På Cameleon tror jag att det sitter ett hål i profilröret under bandet och det är förstås inte heller särskilt snyggt.
  • Fröken Småland

Angående bildtråden så har jag fixat värdstatus till blue topaz och Lindadjo. Tänkte att några som hänger här en del kanske vill hjälpa till och släppa in nya medlemmar

• Fröken Småland
    RocketQueen skrev 2011-12-06 19:05:37 följande:
    Fick mail från Pramworld nu, vagnen är skickad
    Wääääjjjjj! *gör vågen* Solig
  • Fröken Småland
    FrökenFräken11 skrev 2011-12-06 19:34:52 följande:
    Fröken Småland: :). Vet inte om det är bra eller dåligt att jag hänger här mycket :).
    Tungan ute
    Sannaslim skrev 2011-12-06 19:40:08 följande:
    Tusen tack för era snabba svar! Det här var den bästa tråden jag nånsin vart i
    Tomte Vi vet! Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21