Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

s07 skrev 2011-11-20 08:58:54 följande:
    Jag har, med köp- och säljfasoner sammanlagt lagt ner ca 15000 på vagnar hittills såhär. Tokig? Japp. 
    *fnyser åt amatörer* Drömmer
  • Fröken Småland
    RedTopaz skrev 2011-11-20 14:52:28 följande:
    S07: Haha, kom igen efter 3:e ungen och du har haft typ 8 vagnar... ;)
    Åtta vagnar till varje barn menar du då va? Drömmer
  • Fröken Småland
    RedTopaz skrev 2011-11-20 15:21:09 följande:
    Haja, nej då ligger jag i lä.. Tror jag haft 8-10st totalt. :)
    Asereht som hänger här i tråden hämtar vagn nr 50 idag *not worthy*
  • Fröken Småland

Jag har egentligen aldrig använt skötväska men köpte faktiskt nyligen en skötväska från by Stroom som weekendväska och den är lööövely!

• Fröken Småland
    linaloo skrev 2011-11-20 20:04:54 följande:
    FrökenFräken76: Satsar på en Osprey :P

Ska se om jag hittar en bild.

Har dock ingen bild när den sitter på vagnen, men jag tycker den sitter jättebra. De gröna flärparna kan man byta ut, ma får med grå, rosa, gröna och bruna. 
    Vad fin den var. Jag vet att Osprey har en del läckra ryggsäckar men visste inte att de gjorde axelväskor.
  • Fröken Småland
    s07 skrev 2011-11-21 15:37:47 följande:
    Var finns reglerna att läsa? Jag tycker annars det verkar vara självklart att efterlysa saker i ett riktat diskussionsforum??
    Jag vet bara att vi fått varningar förr om stängning av tråden när någon raggar köpare eller efterlyser saker att köpa. Möjligen har reglerna blivit något mindre strikta men jag tycker det är synd att riskera stängning när det finns en köp/byt/sälj-marknad på siten.
  • Fröken Småland

Plus att jag tycker det är ett märkligt beteende att hoppa in i en tråd och inte bidra med mer än att man vill bli inboxad med förslag om saker att köpa. Personligen har jag naturligtvis ingen vinning alls av att hänga här eftersom jag varken har Bugga eller egentligen vagnåkande barn längre, utan gör det mest av gammal vana eftersom jag av erfarenhet vet att man kan påverka människor på ett positivt sätt genom att svara på angelägna frågor. Frågor som många av oss gamla rävar svarar bra mycket bättre på än de som faktiskt har betalt för att svara på frågor; kundtjänst, butiker mm. Synd då om tråden missbrukas tycker jag.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21