Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Insomnie skrev 2012-01-08 09:36:53 följande:
    Ja... så i den bästa världen så behöver man båda då
    Precis så är det! *vet* Drömmer
  • Fröken Småland
    emilias skrev 2012-01-08 16:54:58 följande:
    Jag har nu köpt en Frog, tack för er hjälp härifrån!
    Jag har två frågor till om någon orkar svara..

1. Jag skulle vilja köpa till någon ny suflett och undrar om det fungerar om jag bara köper Cameleon suflett eller måste jag köpa något annat till för att den ska passa?

2. Funkar även Cameleons toplock till Frogen? Tycker mig ha sett att det är dragkedja till de på Cameleon men på den Frogen jag har "hakar" man liksom fast toplocket med öglor.. 
    Grattis! Släng in bild i bildtråden sen vetja Adress i TS om du inte hittat den redan.

Svar på frågorna: Du behöver byta sufflettfästena för att en Cameleonsufflett skall sitta bra, däremot kan du behålla sufflettpinnarna. Topplocket från Cameleon funkar tyvärr inte, de har som du själv noterat helt olika fästanordningar.  
  • Fröken Småland
    emilias skrev 2012-01-08 17:00:01 följande:
    Juste kom på en till grej..

3. Kan man köpa till Cameleons korg under vagnen (som jag förstått är större) och fästa på Frogen? 
    Det kan man, det funkar helt ok även om den är lite stor och istället för att hänga helt fritt vilar lite mot stagen.
  • Fröken Småland
    ami skrev 2012-01-08 17:22:33 följande:
    Jaha, hur lägger man in foton? Går det från IPhone? Tog just foto på numera 5,5-åring ca 105 cm i Frog.
    Tyvärr funkar det inte via mobilen utan man får först lägga den på datorn och sen ladda upp (se längst ned, infoga bild, ladda upp en bild).
  • Fröken Småland
    JessiWill skrev 2012-01-10 17:28:43 följande:
    Jaha okej, jo jag har inte kollat längre bak för jag har varken tid eller lust att bläddra 300 sidor. Men får kolla om det finns någonstans där man kan skriva in sökord =)
    Det är nog många som varken har tid eller lust att svara på samma fråga var och varannan dag... Drömmer
  • Fröken Småland
    JessiWill skrev 2012-01-10 17:39:58 följande:
    Nej fast står det att de kan allt om Donkeyn och att man där skall kunna ställa frågor så hade det ju vart roligt att få ett svar, om inte annat skulle man ju isf kunna skriva de vanligaste frågorna i TS Glad
    Jag håller med om att man kan förvänta sig svar, fast man får ju ha lite tålamod. Man får intrycket att du tycker att det är "dålig service" i tråden, att folk inte svarar snabbt och korrekt nog. Folk har ju liksom inte betalt för att serva kunder Drömmer

Gör som spigg föreslår och bläddra tillbaka några sidor så får du säkert svar på dina frågor. Lycka till!
  • Fröken Småland
    JessiWill skrev 2012-01-10 17:48:19 följande:
    Haha nej nej, men jag vet sen tidigare att jag alltid fått snabba svar här inne, och oftast när det gäller saker som detta blir jag väldigt lätt otålig =) Så när det hade gått många svar så tänkte jag att det nog inte är någon ide.

Jag har redan kollat dom sidorna som är "ett par sidor tillbaka"  (kikade kanske en 15-20 sidor bakåt i tiden) och dom går endast att beställa via mail. Något jag tycker känns lite läskigt. Så beställer nog från Sverige Glad
    Fast vi är ju lite galna här inne Drömmer
  • Fröken Småland
    Eve94 skrev 2012-01-10 21:03:12 följande:
    Såg att man kunde köpa Basdelar så som chassi, sittdel osv löst nu. Kommer Dock ej ihåg hemsidans namn. Någon som vet vart man kan hitta det?
    Kolla med bugababy.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21