Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Dunderklumpen skrev 2012-01-11 11:36:42 följande:
    Har ni örnkoll på när den gröna åkpåsen från BB försvann ur sortimentet?

Funderade på att skambuda på en (den har legt ute sen i början av november) men jag kan inte hitta någon ytterligare info på BBs sida.
    Skulle tro runt 2007 ungefär. Men varför spelar det någon roll?
  • Fröken Småland
    Dunderklumpen skrev 2012-01-11 11:53:20 följande:
    Det var en ren nyfikenhets grej

Säljaren har varken skrivit ut inköpsdatum eller postat en bild på sin åkpåse (utan använt en från nätet)
    Den är väldigt läcker
  • Fröken Småland

Straw: du skriver sällan något positivt om Bugaboo, tycker det är lite märkligt eftersom du själv haft flera stycken. Och om du nu inte gillar dem, varför hänger du här? Som en demokratisk motvikt till oss som faktiskt gillar våra vagnar?

• Fröken Småland

[quote][quote-nick]straw2008 skrev 2012-01-11 15:44:28 följande:[/quote-nick]

Fröken Småland skrev 2012-01-11 14:39:05 följande:
    Straw: du skriver sällan något positivt om Bugaboo, tycker det är lite märkligt eftersom du själv haft flera stycken. Och om du nu inte gillar dem, varför hänger du här? Som en demokratisk motvikt till oss som faktiskt gillar våra vagnar?
    Är detta din tråd ? Du påpekar/kommenterar alltid så fort jag skriver något. Tycker jättekt om vår bugaboo bee!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
    [/ Inte alls. Den här tråden tillhör alla som vill delta i en positiv gemenskap
  • Fröken Småland
    modestyclara skrev 2012-01-12 20:57:06 följande:
    nä strunta i impregnering -tror inte det behövs...
    Framför allt verkar det farligt med kemikalierna *nojjig* 
  • Fröken Småland

Jo på gamla Bee tror jag att jag hade det? Mammsens: jag har en del Bee-bilder med parasoll varav flera av dem har gamla fasta fästet. Kolla om du blir klokare där?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21