Bugaboo-tråd nr 21
Vadan bringar oss den äran modesty? Har du något att förtälja?
Vadan bringar oss den äran modesty? Har du något att förtälja?
Robz: inte många som har haft det. Tror den är fleecefodrad men det är ju liggdelstyget också så det går ju på ett ut. Jag skulle lägga barnet på en liten bomullsfilt eller nåt i cocoonen.
Gillar också Frog
Det skiljer fem cm, man kan lätt använda den några år (och till sist som sulky utan sufflett om barnet är långt). Kolla några inlägg uppåt, modestyclara har sin snart treåring i sin Frog. Hade jag också. Frog äger!
Servicekit innehåller pump, två trasor, fett och siliconspray. Försvann med lufthjulen.
Man kan också skarva bort några centimeter av skummet på ramen och höja sufflettfästena lite grann. Men amis ide är bättre, så länge inte klädseln sackar så mycket att mittstaget känns igenom.
Beror på skicket. 2500 kanske? Kolla runt och jämför på Blocket
Insomnie: jag tycker absolut att du skall behålla. Jag har så svårt att förstå att vagnen skulle kunna bli för liten så snabbt. Jag tyckte min kille satt bra till minst tre år.
iPhonen kan inte skriva &-tecknet imaj, den bryter alltid inlägget då. Även % och några till har jag märkt 
Cameleon är den absolut bästa av de två, Bee är faktiskt bara en sulky även om det är en ovanligt komplett och lyxig sulky.