Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

*fniss* Menar du att du också hinner vara värd? Sitter inte du och tok-pluggar hela dagarna?

• Fröken Småland
    FrökenFräken11 skrev 2011-12-09 19:15:15 följande:
    Hur var det nu? Är man tvungen att ta av snöhjulen när man ska fälla ihop vagnen?
    Man kan lossa de vita delarna och vinkla hjulen så slipper du ta av dem
  • Fröken Småland
    Mynta skrev 2011-12-14 13:24:26 följande:
    Tack! Kollade nu, men de verkar bara ha röda och kamouflage, och ingen av dem i lager. Men Bugaboos egen lilla måste ju vara ganska likvärdig..? Obestämd

Har inte BF förrän i maj, men sitter redan och googlar tillbehör och funderar på färgkombos. Haha! 
    Man kan aldrig vara för tidigt ute! *vet* Drömmer
  • Fröken Småland
    Mynta skrev 2011-12-14 13:57:41 följande:
    Nej, det är så va? Har en pojke som blir 4 snart, så det känns underbart att vara inne i vagnsvängen igen! Jag är HELT lyrisk över färger, skötväskor, åkpåsar och så vidare! Sambon är inte fullt lika upphetsad.

Nu är mest den stora frågan, brun eller mörkgrå bas? Jag älskar verkligen den bruna, men man kanske blir begränsad i matchning...? Allt passar ju med mörkgrått, så enkelt är det ju inte med brunt. *dagens i-landsproblem*
    Jag tycker tvärtom att allt passar mot brunt. Brun är den allra finaste basen tycker jag
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-12-14 15:56:24 följande:
    Frögen? Skrattande Nu lät jag som en äkta bohuslänning
    Kärt barn har många namn Drömmer
  • Fröken Småland

Den orange, grå och denim-suffletten har marin foder. Sittdelen ser ut att ha europeisk sele, den kommer ut genom hålen i höjd med barnets höft. På US-modeller sitter de banden fastsydda i ryggen. Fråga säljaren om det.

• Fröken Småland

Nej det går inte att beställa vad jag vet. Framför allt skall de ju sitta fastsydda i klädseln, jag reagerade faktiskt på att de saknades på bilden men tänkte att det kanske var ett sittdelsöverdrag på vagnen där man inte dragit igenom selbanden. Har aldrig sett förut att de saknats.

• Fröken Småland
    ami skrev 2011-12-16 19:13:00 följande:
    Jag har en Frog köpt i USA. Jag har tagit bort axelremmarna, de sitter inte fastsydda utan sitter i en plastskiva bakom/inuti sittdelen. Sen är det lodräta öppningar i två höjder (i sömmarna, så syns knappt) där man trär ut dem, beroende på hur långt barnet är. Jag har tagit bort dem helt då jag föredrar att bara använda midjeselet.
    Just det! Hade helt glömt att det var så på Frog, då är det absolut inga problem om man får tag på axelbanden som reservdel.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21