• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Thj
    Ååååååh underbart!!!!! Vill haa... Men jag har bokat en från england
    Vill höra mer skvaller om nyheterna . Kan man köpa ljusrosa sufflan sep.?
    Kram

• Joddan

Bohus
    Den blir nog fin efter lite kärlek o omvårdnad.
    Min var skitig och dan med. Men nu ser den helt ny ut!!!

• Fröken Småland
    thj skrev 2011-07-19 14:10:01 följande:
    Åh jag är sååå lycklig!!
    Bugaboo Donkey är på väg till mig och någon viskade att de kommer till butik redan i aug/sep!!

Var tvungen att dela det med någon och mina barn och sambo är inte lika bugaboogalna som jag!!

PUSS
    Grattis! Tomte Tomte Tomte

Fast vem skall åka i den? Drömmer
  • SchumiFerrari

thj: kul! Kanske man kan kolla in den på väg till eller från Sthlm nästa helg..

• ajnas

Snabb fråga (som gärna vill ha snabbt svar ) - Har bugaboos bilstolsadaptrar sen tidigare barn, men behöver nu köpa nytt babyskydd. Vilka babyskydd är det adaptrarna funkar till...? Hade Maxi Cosi tidigare, funkar alla modeller? Vilka andra märken? Tacksam för svar!

• Sara E

Min cameleon blir bara värre och värre ang det problemet jag skrev om tidigare i tråden.
    Jag får hänga mig på vagnen för att sittdelen ska klicka i läge på chassit. Och nu har den börjat gnissla något vansinnigt. Både när man sätter dit det, och när min son rör sig i vagnen knarrar och gnisslar det.

Tror ni att det är en reklamationsfråga? Att det är något fel?
    Eller är det jag som är alldeless bakom flötet?

Skickade iväg ett mail till kidzshop och hoppas på att få svar.

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 13/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • imaj

a a: Det finns två olika bilstolsadaptrar. Den du har är troligen den som passar Maxi cosi och BeSafe.

Sara E: Har du smort inne i ramen? Dvs där chassit ska in i ramen? Om det inte blivit bättre är det säkerligen en reklamationsfråga. Sen är det bättre att ringa Kidz då de brukar vara lite småsega på att svara på mail ibland.

• Fröken Småland
    ajnas skrev 2011-07-19 17:37:07 följande:
    Snabb fråga (som gärna vill ha snabbt svar ) - Har bugaboos bilstolsadaptrar sen tidigare barn, men behöver nu köpa nytt babyskydd. Vilka babyskydd är det adaptrarna funkar till...? Hade Maxi Cosi tidigare, funkar alla modeller? Vilka andra märken? Tacksam för svar!
    Kolla in i FAQ, adress finns i TS
  • Surkatt

Verkar som att vi är många som slåss om froggarna nu då... :) Ni som sitter på dem har ju guldläge nu  

(fast jag vet ju inte än...)