• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • SchumiFerrari
    thisissarah skrev 2011-08-01 14:38:42 följande:
    Vars hittar man på Bugaboo's hemsida om var man kan spänna bromsen?

Leta rätt på instruktionsboken för cam så ska detr stå där
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • Biancasmamma

Hoppar in i den här tråden!

Har en Cameleon Offwhite och är nöjd och så, MEN kan hitta fel på allt jag äger så även på denna har jag hittat saker som stör mig :D

nr 1: chassit känns lite rangligt? Styret är liksom "slappt" eller vad man ska säga, ska det vara så eller är det bara min vagn som är dålig?

nr 2: stör mig på att suffletten blir så HIMLA skrynklig, kan man göra något åt det eller är det bara att gilla läget liksom? :P  Man kan ju inte direkt stryka polyester ! haha Glad

Sen är det ju världens snyggaste vagn och man kan göra så mkt roligt med utseendet att jag absolut inte skulle byta ut den mot någon annan vagn! 

• Biancasmamma
    AnPa skrev 2011-08-01 19:34:00 följande:
    Biancasmamma: 1. Det ska vara "glapp" i handtaget, det är en del av fjädingen. 2. Prova med en blomspruta och gå loss på suffflan och ha även suffletten uppfälld när vagnen inte används (tex i hallen hemma)
    Jaha, vad bra att veta! :) Då är det inget fel iaf! :)

Ska testa att blomspruta den, men just nu tvättas den, en gubbej*vel(ursäkta) öppnade en skakad cocacola brevid mig idag och sprayade ner hela suffletten :(  Inte så praktiskt med vitt alltid Skrattande
  • Fröken Småland
    Biancasmamma skrev 2011-08-01 19:38:46 följande:
    Jaha, vad bra att veta! :) Då är det inget fel iaf! :)

Ska testa att blomspruta den, men just nu tvättas den, en gubbej*vel(ursäkta) öppnade en skakad cocacola brevid mig idag och sprayade ner hela suffletten :(  Inte så praktiskt med vitt alltid Skrattande
    Demon

Sätt dit den medan den är fuktig vetja så drar den ut sig fint. Grattis till din nya vagn!
  • Biancasmamma
    Fröken Småland skrev 2011-08-01 19:39:38 följande:
    Demon

Sätt dit den medan den är fuktig vetja så drar den ut sig fint. Grattis till din nya vagn!
    Ja det ska jag testa! 

Tack så mycket! :D Den är ganska "gammal" egentligen, köpte den i April för att försäkra mig om att få den :) Men har bara använt den i en mån så den r ny för mig :) Däremot har det varit frestande när den har stått hemma hos mig och sett fin ut :D
  • Läängtar

Nån här som skickat en frog och vet billigaste sättet att skicka?

• saandi

Någon som vet vart eller hur man kan få tag på ritning eller mall så man kan sy egen suflett och dyna till cam?