• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Det stämmer inte. På Frog byter man fästen och behåller bågarna. På Gecko gör man tvärtom. Jag är helt bombsäker

• Lindadjo
    kittel skrev 2011-08-04 20:46:53 följande:
    Hej! Är det nån so. Har bilder på organizen och hur man fäster den? Stämmer det att vinterdäcken till Cam'en inte är svängbara?
    Organizer har jag inte, men tror det finns bilder i bildtråden. Och ja, det stämmer att vinterhjulen inte är svängbara.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-08-04 20:53:20 följande:
    Haha, det är alltså Bugababys resonemang som inte stämmer, Lindadjo är upplärd av de bästa och har full koll
    Japp Stämmer det!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • mini75

Då litar jag på er, ni inbitna bb ägare :)

Jag kan själv lätt  bli manisk med mina vagnar som jag ägt innan och vet allt om dem :) Det är kanske därför min frog suflett inte sitter 100 för hon jag köpte av sa att hon haft massa olika camsufletter på men att hon oxå köpt fästen till de olika sufletterna så hon skulle slippa klä om bågarna när hon ville byta.... Kan ju vara så att där redan sitter cam spännen där om jag har tur! 

• kittel

Tackar! Jag har kollat i bildtråden nu, guuud vad ni är kreativa! Snygga vagnar allihop.

• Joddan

Nä inge alls speciellt snygg inte, men Praktisk och diskret . Finns bara mindre, tycker den ska vara bred och inte för smal när de är till en duo.

• Mamma Tes
    Joddan skrev 2011-08-04 22:48:07 följande:
    Nä inge alls speciellt snygg inte, men Praktisk och diskret . Finns bara mindre, tycker den ska vara bred och inte för smal när de är till en duo.
    Ja den får ju inte se för pluttig ut när man ska hänga den på handtaget till en bredare vagn. Men det allra viktigaste är att det får plats med allt man behöver för 2 barn. Vi har ganska nyligt köpt en Willwin-väska som jag älskar. Snygg och många smarta fack men den är ju redan fullpackad bara för ett barn tyvärr.