• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Usch det har ju blivit fula repor på mitt svarta chassi från parasoll fästet ! :(

• AnPa
    Sweetheartno1 skrev 2011-08-04 22:54:11 följande:
    Usch det har ju blivit fula repor på mitt svarta chassi från parasoll fästet ! :(
    Det satt inte något skit emellan? Jag skulle reklamera om det inte var någon skit mellan fäste och chassi.
  • withhope
    Mamma Tes skrev 2011-08-04 22:09:11 följande:
    Finns det någon annan skötväska som är lika stor som skip hop duo? Ursäkta Joddan, men den är fasen inte snygg
    Jag har haft en Jj cole technique swag väska som jag har varit super nöjd med, men nu börjar lillan bli stor så jag har investerat i en organizer istället (alltid packad och klar på vagnen). Önskade bara att den hade haft ett smart handtag/axelband..
  • withhope

Tesan L, såg att du hade en Willwin-väska, den jag har haft är nog tyvärr inte mkt större (fick i mer i Skip hop'en..). Så går det när man inte läser alla inlägg, utan bara ströläser.. ;)

• Surkatt

www.familjeliv.se/hem/surkatt/gallery/phpfwfhjy.jpg

Nu vet jag inte riktigt hur man gör, men jag har allafall lagt upp en bild på mitt första försök till dyna. Kanterna blev för tjocka så kantbandet räcker inte till, och min sick sack kan inte sy iegnom så här tjockt så knapphålen ser helt mongo ut. (har inte heller hittat rätt inställningar....) Äh, jag kan bortförklara i all evigheter, men jag har iallafall försökt... :)

Nu vet jag till nästa gång hur jag INTE ska göra!

• hjärtan81

Mini76: var fick du tag på offwhite sufletten? Har letat som en galning utan att lyckas...

• Joddan

Donkey i all ära. Men alltså Frog! Går inte att jämföra i körkänsla!

• Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-08-05 13:05:02 följande:
    Donkey i all ära. Men alltså Frog! Går inte att jämföra i körkänsla!
    Inte ens när Donkeyn är i mono-läge?
  • Joddan

Nej verkligen inte. Mkt trögare! Blä! Gillar den faktiskt bara som duo. Bredare och trögare. Inte alls som frog o bee...