• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • the baby
    spigg skrev 2011-08-05 20:58:48 följande:
    Du tänker på Knodd! ;) Köpte min Bee där sommaren -09!
    Ja så hette den! Det var innan min tid i barnvagnsdjungeln, men jag var där ett par gånger med min syrra. Min dotter är bara 10 månader så det är ett rätt nytt intresse det här med barnvagnar och barngrejer. Skrattande  Synd att den inte finns kvar, de har väl fina kläder också om jag kommer ihåg rätt?
  • spigg
    the baby skrev 2011-08-05 21:19:44 följande:
    Ja så hette den! Det var innan min tid i barnvagnsdjungeln, men jag var där ett par gånger med min syrra. Min dotter är bara 10 månader så det är ett rätt nytt intresse det här med barnvagnar och barngrejer. Skrattande  Synd att den inte finns kvar, de har väl fina kläder också om jag kommer ihåg rätt?
    Kläder och leksaker, ja den var bra faktiskt!
  • the baby
    spigg skrev 2011-08-05 21:24:28 följande:
    Kläder och leksaker, ja den var bra faktiskt!
    Fast bra att den inte finns längre också, Sickla är ju mitt stam-ställe och det skulle nog blivit dyrt...
  • spigg
    the baby skrev 2011-08-05 21:27:42 följande:
    Fast bra att den inte finns längre också, Sickla är ju mitt stam-ställe och det skulle nog blivit dyrt...
    Hehe, sant. Jag älskar också Sickla!
  • annat82

OT men ett tips till er som vill sy/syr dynor annars. Kolla med kungsängen för billig skumgummi. De tog inte mycket för ny madrass till dotterns säng, tjock formskuren skumgummi, och har även köpt billig 2cm tjock till dynor och ibland har de spillbitar ännu billigare. Det som var svårare att få tag i via dem var tunnare än 2cm, tror det gick men behövde beställas. Vi har handlat av butiken på horngatan, toppen service har vi fått också

• Joddan

Tråkigt att kbodd stängde. Vore perfekt nu när jag bor 3 min därifrån . Tur för plånkan annars

• Surkatt

Bra tips annat82! Ska se om jag blir övrresns med det här syendet... :) 

• annat82

Surkatt: kommer inte ihåg vad vi betalade exakt men väldigt säker på att det var under hundringen en material till 2 dynor. Min maskin gillar inte 2 cm så värst men det går om man tar det lugnt och långsamt. Behöver nog en ny maskin snart

• Surkatt

Jag vill gärna skylla på min maskin också. Har nåt billigt härke som inte alls samarbatar med mig. Det där med långsamt ska jag försöka ta till mej. Fort och fel är ju lite mitt signum. :) 

• eternalstar

Säljs Bugaboo fortfarande på NK i Sthlm? Tror ni dom har parasoll hemma? Någon som vet vad det kan kosta isf?

Thea -08, Majken -09 & Sixten -11