• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt
    LitenAnka skrev 2011-08-06 21:56:33 följande:
    I Veckan så ska vi beställa en bugaboo från kidzshopen i resevdelar och tänkte strunta i bumperbaren, är den nödvändig? Vi har inte tänkt att bära sittdelen mer än att kanske ändra färdriktning.
    Jag skulle lägga pengarna på bumpern definitivt. Den är bra att sätta fast leksaker i, och när de sitter upp är den bra att hålla i /  luta sig mot.... Inte så stor summa, och det är värt det, tycker jag... 

• ThereseX

LitenAnka- Jag skulle inte vilja vara utan bumpern, Astrid brukar kasta upp ena foten på den, och hon hänger mot den och håller i sig i den och leksakerna sitter ju fast där...

• Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-08-06 20:11:56 följande:
    Ååå Jessica stor stor kram till dig och din familj !! Och joddan stor kram till dig med, fy så hemskt.
    Tack Hjärta
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Lindadjo
    thj skrev 2011-08-06 18:52:34 följande:
    Vänner var rädda om varandra och tala om för de nära och kära att ni älskar dem!

Mitt liv har slagits samma,Min Underbara Pappa har lämnat oss.
    Jag trodde jag visste vad smärta,sorg,lycka,glädje och saknad var -men det gjorde jag inte!
    Men nu gör jag det!

Krama om varandra en extra gång varje dag!
    Jag beklagar Kram.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • bohusbebis

Thj. Mina tankar är hos dig. Förlorade min farmor häromdagen. Inte oväntat. Men känslosamt. Det är så mycket man skulle velat göra. Säga. Veta. Ta vara på dig. Er. Alla.

• Asereht
    I Veckan så ska vi beställa en bugaboo från kidzshopen i resevdelar och tänkte strunta i bumperbaren, är den nödvändig? Vi har inte tänkt att bära sittdelen mer än att kanske ändra färdriktning.
    Säger också att bumpern är värd sin investering. Vi hade den nästan aldrig på när vi hade liggdelen men sedan vi började använda sittdelen så har den varit på jämt. Min lillgrabb älskar att sitta och hänga på bumpern.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • linaenn
    Vänner var rädda om varandra och tala om för de nära och kära att ni älskar dem!

Jag trodde jag visste vad smärta,sorg,lycka,glädje och saknad var -men det gjorde jag inte!
    Men nu gör jag det!

Stor kram! Beklagar sorgen!
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • linaenn
    Säger som flera andra, när vi hade liggdelen så använde vi sällan bumpern. Men nu när vi har sittdel så gillar sonen att slänga upp fötterna på den eller sitta och hålla händerna på den eller hänga lite över den. 
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • LitenAnka

Tack för svaren, det får bli att beställa en bumperbar med. Alla verkar ha användning för sin så då får nog vi det med :)

• Kavat

Men nu gör jag det!

Gråter Stor stor kram, beklagar sorgen. Hjärta