• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • SomeKindOfMonster

Hej såg att någon nämnde någon typ av rengöringsmedel för chassiet till cameleon, undrar vad det är för medel och vart man kan hitta det, orkar inte leta igenom hela tråden igen :)

Och kan man lämna in chassiet på alla cyckelverkstäder?

Tacksam för svar!

• Vinxen

GAAAAH Behöver hjälp!!!!

Har en Cameleon och har nu köpt en bugaboo skötväska av denna typ

Men HUR är det tänkt att den skall sitta fast på vagnen? Skall man bara hänga den över styret eller kan man på något vis hänga upp den med krokar? Känns inte som den hänger så bra när man bara hänger över styret. Snälla hjälp!

• Fröken Småland
    Vinxen skrev 2011-08-09 11:43:45 följande:
    GAAAAH Behöver hjälp!!!!

Men HUR är det tänkt att den skall sitta fast på vagnen? Skall man bara hänga den över styret eller kan man på något vis hänga upp den med krokar? Känns inte som den hänger så bra när man bara hänger över styret. Snälla hjälp!

Jag har ju aldrig använt skötväska särskilt mycket men de få gångerna jag gjort det och den inte velat sitta kvar har jag gjort så här:
    http://www.familjeliv.se/hem/froken_smaland/gallery/php7aabys.jpg

Ignorera väskan (dotterns skolväska)
  • Vinxen
    Fröken Småland skrev 2011-08-09 11:53:06 följande:
    Jag har ju aldrig använt skötväska särskilt mycket men de få gångerna jag gjort det och den inte velat sitta kvar har jag gjort så här:

Ignorera väskan (dotterns skolväska)
    bandet på våran är för brett för att göra så :S
  • MissR

Hur skickar man en bugaboo smidigast?
    Posten? Bussgods?

Jag har orginalkartongen kvar och kan skicka i den. Någon som vet vad det kostar?

• straw2008
    Vinxen skrev 2011-08-09 11:43:45 följande:
    GAAAAH Behöver hjälp!!!!

Meningen ÄR ju inte att man ska hänga den på styret, även om man KAN. Den ska väl ligga i varukorgen för att vara på säkra sidan gällande vippning osv.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Sara E

Håller med om att det säkert är tänkt att man inte ska hänga skötväskan på styret. Men man MÅSTE ju faktiskt.
    Finns ju ingen möjlighet att komma åt någonting i skötväskan som ligger i varukorgen, med liggdelen på.
    Jag kommer behöva ha min på styret

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 13/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • pysselpussar

Läste att nån ville ta bort klistermärken, vill tipsa om våtservetter! funkar bra till det mesta faktiskt