• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan
    thj skrev 2011-08-08 21:29:09 följande:
    Tack ni fina människor som tänker på oss
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!

Hjärta 
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • cirkuspuman
    Joddan skrev 2011-08-08 21:26:03 följande:
    Vattenflaska, läskburk, nappflaska, skräp, äpple, iphone, leksak? ALLT? *älskar*Skrattande
    Instämmer den är suverän!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Lillla My

Jag har 2-3 mugghållare på Donkeyn, beroende på antal barn och längd på promenaden. Använder de till vatten, välling, ibland läsk eller latte (i tät termosmugg).

• Surkatt
    Joddan skrev 2011-08-08 21:26:03 följande:
    Vattenflaska, läskburk, nappflaska, skräp, äpple, iphone, leksak? ALLT? *älskar*Skrattande
    Men.... *stendum* är det inte det man har skötväska till...?  

Nää jag fattar ju att det kan vara praktiskt att ha saker nära till hands och jaa, jag har vinglat fram med en skitvarm kaffe och styrt vagnen med en hand, och försökt svara i mobilen OCH peta i nappen samtidigt så ur den aspekten kan jag förstå att det är praktiskt.... men det är nog inte min grej....  Gillar att ha vagnen kliiiiin.

• Surkatt

Expterter: På mitt frogchassi sitter det reflexklistermärken på sidorna på handtaget längst ner. Är det original? De är lite avskavda och jag funderar på att försöka ta bort dem, de ser inte så fräscha ut liksom. Vad vågar man tvätta med för lösningsmedel för att få bort klistret? 

• Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-08-08 23:12:41 följande:
    De är orginal och borde nog gå att ta bort men jag är inte säker på resultatet
    Är det orginal? I såna fall går de då att ta bort, för det finns inga spår efter några reflexer på min frog.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • AnPa

Reflexerna är inte orginal då reflexer är en färskvara och bugaboo har inte satt på några för att man inte kan garantera hur se "lyser" om ett par år eller två utan rekomendationen har varit att man använder egna som man byter ut. Så Surkatt, du borde kunna pilla bort dem