• AnPa

Armani: När vår lille var liten så hade vi fjädringen ståendes rakt upp, alltså hacket som är längst ut. Sen reglerar man vart efter mot vagnen så att säga. Tror inte att vi ändrade förns han vägde kanske 9 kilo till 2:a hacket. Antar att det behövs mer fjädring ju mer ungen väger?

• AnPa

Strumpelottan: Jag hoppar in lite, hoppas att det är ok? jag skulle alla gånger om välja cameleon igen :) älskar den vagnen! Stor generös liggdel och bra sittdel (sonen satt väldigt bra i den och sov bra!) varukorgen rymmer mkt och jag har gillat att ha kunna stänga den (gillar inte när allt syns och blir skitigt i varukorgen). Sen är det trevligt stt kunna variera vagnen i färg och med tillbehör. Jo sufletten är bra också och den är lätt att bära med sig (hela vagnen alltså). Vi bodde på 2 tr utan hiss med den i början och jag kunde bara fälla ihop chassit och hänga över axeln och ta liggdelen i den andra handen. Det enda neg är att varukorgen är lite svåråtkomlig med liggdelen, men det är bara att klicka av den om Man behöver ha i mkt :) dessutom är det perfekt att handla i mataffären med liggdelen, jag ställde alltid kundkorgen över fotänden, underbar!

• AnPa

Naimisen: tycker att man rent generellt får mer pengar om man säljer tillbehör för sig! Det är roligare att få välja färg på topset själv osv, tror på fler spekulanter om du bara säljer vagnen och tillbehör/topset vid sidan av (går ju absolut att skriva i annonsen att du även säljer detta). Vad har du för färg och var bor du? Vi sålde vår med grå bas från maj 2010 med offwhite topset, parasoll och svart sommarsuflett för 7800:- Bor i Sthlm. Man får inte så mycket för dem då det finns många på beg marknaden. Jämför på blocket och kolla hur länge de legat ute. Har de legat ute länge så är nog priset för högt.

• AnPa

Mammageno: Ta orange bas och rosa topp, smarrigt värre! Jag tycker det blir lite "hårt" med svart och orange, isf grå bas och orange top ;) lättare att sy till en neutral basfärg också. Svart varukorg finns inte att välja (förrutom på limited ed, så som all black, all white eller ocean, älskar ocean!)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21