Bugaboo-tråd nr 21
Gavagai: Ja det verkar vara så, står ju 2-pack :) Men en tanke är att bugababy brukar ha lååång leveranstid medan kidzshop är snabba :)
Gavagai: Ja det verkar vara så, står ju 2-pack :) Men en tanke är att bugababy brukar ha lååång leveranstid medan kidzshop är snabba :)
Glöm inte att du behöver suflettfästen också. Verkar ju billigare på bugababy om de har grejerna hemma, kolla vad frakten är på resp butik.
Om jag fattar rätt så menar du ramen? Skumgummit ska vara vid fotänden. Ramen är böjd lite lätt i huvudänden :)
Clara: köp den! Du kommer inte ångra dig :) Vi körde been på knögliga vägar i Grekland, funkade kanon! Jag sålde vår bee för någon månad sen, fick 2800:- för den ;)
Googla! Myggnätet ska täcka hela ramen så att säga. Jag har satt det med lapparna mot fotänden (tror inte att det spelar någon roll. Hade det i somras över sufletten och bumpbaren bara ibland då det sitter så jädrans tajt!
Hg skulle gissa på att gamla bee har ett ryggmärg på ca 45 cm. Ryggen var lite kortare än camen. Men nu gissar jag i det blå, vi sålde vår bee för någon mån sen.
Vi har offwhite som topset. Det blir skitigt! Kan tänka mig att det blir värre med basen då det gärna stänker upp från hjulen och man går in i saker. Skulle jag köpa bugga nu så skulle det bli en all black eller ocean (älskar ocean!) med extra offwhite topset ;)
Honey1982: Alltså smutsen syns ju mer än på tex svart. Det höll sig väldigt rent och fint i somras/höstas, men med den här monstervintern och i- och urlastningar i bilen så har jag fått tvätta det 2 gånger (helt ok tycker jag). Tack vara frk Smålands tips om galltvål så gick alla fläckar bort (inkl en morotsmajskroks fläck!). Så kör om du gillar färgen! Skulle aldrig byta ur mitt offwhite topset!
november09: kollade precis på den innan jag såg att du postat. Satt och letade efter om det var en kopia, men hittade inget som skulle påvisa det. Konstigt eller felsatt pris? Maila och kolla vettja ;)
Vicka81: Ja du kan byta basfärger men denim är svårt att få tag på. Både svart, beige och grå är riktigt snyggt till offwhite tycker jag. Det var någon som la in en bild i denna tråd för några dagar sen på en ocean eller all black (minns inte vilken) med offwhite top, så snygg *dregglar*