Bugaboo-tråd nr 21
Halva texten hängde inte med! Galltvålen tog bort alla fläckar (inkl. Morotsmajskroksfläken). Sufletten ser ny ut :D
Halva texten hängde inte med! Galltvålen tog bort alla fläckar (inkl. Morotsmajskroksfläken). Sufletten ser ny ut :D
Vilken butik är det som säljer åkpåsarna? Är ute efter en elodie (retro revolution). Kanske kan övertala maken om att åka dit imorron ;)
Idag var det liksom extra mkt kärlek till dig! Är fantastisk nöjd med galltvålen
Jag har en skip hop dash, tycker att den sitter helt okej. När man ska vinkla sittdelen så måste man ha den fäst i de små remmarna, annars åker den ner på handtaget och går emot sitsen. Men det funkar bra att ha den så :)
Det finns bilder i nya bildtråden på Frog med cambas. Klarblå så fin så!
Min broms tar på andra klicket. Är det så att bromsen inte tar alls eller att den tar först på 3:e klicket? *förvirrad* För mig har det funkat kanon att skruva där nere för att reglera. Du tror inte att det kan vara så att själva skruvgrejen man reglerar med har hoppat ur/hamnat snett i gängorna och därför funkar det inte? Bara en gissning
Det låter som om att den inte är tillräckligt spänd. Om skruven går att skruva på men oinhet händer så skulle jag gå till en cykelaffär och be om hjälp :)
Jag har bara rest med bee, då utan transportväska. Plastade in den i massor av bubbelplast och sen en vagnspåse. Funkade kanon! Tror att det är flygbolaget som får stå för skadan så hör med dem hur de hanterar ev skada.
Klickandet tror jag beror på om man har Frog, Cam eller gecko (en tanke, inget bevisat). En kompis har en frog och den tog på 3 klicket, min Cam tar på 2:a klicket :)
Ang solsidan. Jag sa precis samma sak till sambon. Frågan är om det blir liv i luckan pga detta eller om de visste innan.