Bugaboo-tråd nr 21
Vet inte riktigt vad som hände nu. Lyckades. Klistra in någon annan text i meddelandet :S Dumma iphone! Har rapporterat att få det borttaget iaf
Vet inte riktigt vad som hände nu. Lyckades. Klistra in någon annan text i meddelandet :S Dumma iphone! Har rapporterat att få det borttaget iaf
Personligen så tycker jag att Fleecen kan se rätt billig ut och att den sittersäckigt och inte öika utspänd. Jag gillar canvas mycket bättre!
Tant prus: kolla bara att det är silikonspray för plast och gummi :) Jag tror att både Clas Ohlson och Kjell och Co. har. Kolla närmsta mack annars :)
Jag har inte vågat tvätta den då jag inte har någon galltvål hemma. frk Smålands ord är min lag! Hihi. Ska till liljeholmen idag och hoppas på att kunna hits det där. Annars chansar jag och kör på tabort-spray
Gjorde rent hjulen idag, vilket underverk swinto gjorde för allt silvrigt! Ser nya ut :)
Hittade tyvärr igen galltvål. Tips på var jag kan hitta det? Helt en "vanlig" affär.
Tack! Kom på nu att jag sett på hemtex här. Blir en tur dit imorron (hela 2 min by fot)
Jag har aldrig haft den nya, utan lyckades fynda den gamla ny i butik för 500:- Är hemvävd med den! Sitter kanon i vagnen och sonen har aldrig varit kall :) vid nollan har han haft vanliga kläder + extra tröja, sockor, mössa och vantar. Det utan att vara kall (svettig ibland tom). Jag skulle inte kunna motivera köpet av den nya då jag är SÅ nöjd med den "gamla"
Hemvävd=helnöjd på iphoenska. Har inte tokigt vävt den hemma *fniss*
Fröken Småland! I love You