Bugaboo-tråd nr 21
Plockade precis ut liggdelen ur tvättmaskinen och inser att det jag precis skrev inte alls stämmer :P om du menar kardborren som finns vid fotänden och huvudänden så är det dem man spänner fast träplattan med. Är det en Cam btw?
Plockade precis ut liggdelen ur tvättmaskinen och inser att det jag precis skrev inte alls stämmer :P om du menar kardborren som finns vid fotänden och huvudänden så är det dem man spänner fast träplattan med. Är det en Cam btw?
Jag skulle montera med swirvelhjulen. Som du själv sa så kan det dröja 5 veckor innan er bebbe kommer, då hoppas iaf jag på vår! Haha. Men skämt å sido, det är ju väldigt lätt att byta om du måste. Jag har kört utan vinterhjul hela vintern (bor i Sthlm)
Tand prus: perfekt att du har instruktionsboken framme ;) Tror ni att jag kan tvätta madrass-aero-grejen (vit) ihop med en offwhite suflett? Och, kan jag använda någon slags fläckborttagning (typ vanish) på sufflan? En kompis unge satte handen på den efter att ha ätit majskrokar med morotssmak (not pretty)
Är det en Frog eller Cam? Jag fattar inte vilka ögglor ni menar? De på liggdelslocket?
Cam-sufletten sitter lite löst tycker jag. Speciellt om man jämför med bee. Vilken färg?.
Jag lyckas alltid posta inlägg eter att någon redan svarat, it's à curse! Superfin är din vagn :)
Vad säger ni om fläckborttagning? Är rädd att morotsmajskroks-fläcken inte ska gå bort utan.
Det svarta och vita överdraget kör jag i tvättmaskinen, även "nätet". Själva madrassen vet jag inte, kanske går att köra i maskin den med. Kolla instrukionsboken!
Fyndade precis en svart sommarsuflett för 100:- på den lilla heronbutiken (Barnbutiken)! De sålde liggdelslock, lite Cam sufletter, gamla bee sufletter, sittdelstyg och uv-sufletter. 100:-/styck för allt :) Fick även med mig en bärsjal (ring) för 100:- Och såklart det jag reklamerat (ny varukorg och liggdelslock), gick fort tycker jag. Lämnade in det förra söndagen :)
Strumpa: jag tror att jag dör lite grann, så galet snygg!