• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • telgebo
    Fröken Småland skrev 2011-09-07 15:13:04 följande:
    Jag får ibland skit i tråden för att jag är negativ till det nyare chassit med snäppfästen så egentligen vill jag inte dra historien igen. Men om du läser bakåt så kommer du att se att det är många (dock inte alla) som har haft problem med glidande chassin. Som andra ägare har man aldrig garantier och det är många som blivit stående med ett glidande chassi. Om man däremot är första ägare så är Bugaboo extremt generösa och har bytt ut chassi efter chassi med ett leende. 
    Mitt har aldrig glidit tack och lov
    Gravid v.33+3 BF 23/10 Bara 46 dagar dit
  • telgebo

En fråga: Finns det hängen att fästa Skip hop väskan med?

Någon som förstår min fråga? Det finns ju tex fästen man sätter fast från JuJuBe på My littlle star.

• Asereht

Förr fanns det snabbfästen till skip hop men jag vet inte hur det är nu. Länge sedan jag hade en sån.

• linaloo

Använder ni original regnskyddet? Tycker det verkar himla stort o bökigt att ha med sig.. 

Freja 7 april 2011 ♥
  • telgebo
    Asereht skrev 2011-09-07 23:13:56 följande:
    Förr fanns det snabbfästen till skip hop men jag vet inte hur det är nu. Länge sedan jag hade en sån.
    Så nu säljs de inte längre annat än begagnat då?
    linaloo skrev 2011-09-07 23:19:30 följande:
    Använder ni original regnskyddet? Tycker det verkar himla stort o bökigt att ha med sig.. 

Aldrig använt mitt och måste nu lära mig hur man får på det på liggdelen så någon får gärna förklara hur man gör.
  • Sweetheartno1

Jag upplevde idag att det regnade in i sömmarna på regnskyddet vid sufletten. Har ni sett det ? Kanske är fel på mitt ?!

• TinkyWinky

jag har brios till sittvagn, ej framåtvänd.. skyddar mer på vagnen tycker jag.. 
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TrissmammaPlusBebis

Använder det om det regnar när jag går hemifrån, men jag har inte det med mig i varukorgen för det är himlans bökigt att sätta på, tycker jag. Jag vill inte stå och våldsdra på skyddet i ösregn ute. Jag har ett vanligt från Tullsa liggandes i varukorgen för regn som startar när jag redan är ute.
  • linaloo

Tack för svar, tror jag oxå kommer ha original när det redan regnar, men Tullsa i varukorgen. Tycker inte att det var speciellt knepigt att få på, men det tar ju jättestor plats.. 

Freja 7 april 2011 ♥