• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • s07

Vad sjukt- är det vanligt med kopior? Hur ser Man att det rör sig om En kopia? Och det där med glidande Chassin gör mig irriterad, har inte drabbat mig än, har en beg 2010 som jag älskar, men blir sur för Det där med garantier och andra ägare. Det är fasiken inte miljövänligt att Alla ska köpa nytt!!! Nu har jag iofs kvitto och samarbete m första ägaren om ngt skulle hända, men ändå. Går i mitt huvud inte Med bugaboos red- whatever- tänk.

• linaloo
    s07 skrev 2011-09-08 09:26:37 följande:
    Vad sjukt- är det vanligt med kopior? Hur ser Man att det rör sig om En kopia? Och det där med glidande Chassin gör mig irriterad, har inte drabbat mig än, har en beg 2010 som jag älskar, men blir sur för Det där med garantier och andra ägare. Det är fasiken inte miljövänligt att Alla ska köpa nytt!!! Nu har jag iofs kvitto och samarbete m första ägaren om ngt skulle hända, men ändå. Går i mitt huvud inte Med bugaboos red- whatever- tänk.
    Kolla här, www.bigbaby.se/artikel.php finns lite tips vad man kan kika på..

Freja 7 april 2011 ♥
  • Sweetheartno1

HJÄÄÄLP ! inatt drömde jag att min pärla hade repor precis överallt, rost, dottern hade tuggat sönder bygeln och handtaget inte bara gled. Utan HÄNGDE helt löst ! Vaknade kall svettig !!

• s07

Usch, hemskt! Vad lika de är till yttret. Någon frågade regnskydd och jag har fäst tullsafodralet på samma stånd som varulorgens översta del fästs på. Så är regnskyddet undangömt men lätt att hitta. Love tullsa, bugaboos är Bara s--t i jämförelse. Dessutom skyddar tullsa underdelen mot slask.

• Liten Mjau
    straw2008 skrev 2011-09-08 08:46:10 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_i_nyskick_3...

Tänkte bara varna för denna kopia som säkert varit uppe förut men ändå.
    Fast säljaren säljer inte denna som en bugaboo. Skriver "köpt som en bugaboo cameleon på blocket" Antagligen en stackare som blivit lurad och nu vill sälja av den.

Tycker det är sorgligt med folk som försöker luras. Och tycker synd om de som blir lurade!
  • Ben10

Någon som kan tipsa mig om internet butiker som säljer bugga lite billigare? Mest utländska sidor då om det ska göra någon skillnad på priset.
    Någon som beställt en cam någon annanstans ifrån?

Var hittar ni era fynd jag kollar blocket o hittar ingenting  

• Annan84

Jag har beställt min från pramworld england. Vill man bara ha enbart vagn är babytrader från hollan snäppet billigare men pramworld hade jättebra paketpriser om man ville ha Åkpåse o babyskydd osv. Dessutom köpte vi tillbehör sp som Skötväska o vinterhjul etc o då förhandlade vi lite om det totala priset!! Fick bland annat mugghållaren gratis :) sedan finns det säkert ännu billigare ställen men jag valde på dessa två då så måna verkar köpa från dem och de verkar vara jättegenerösa med garantin o snabba på att svara på mail etc. O det i sig är värt em del att om ngt går sönder el glidande chassi så börjar de inte bråka o vägrar svara etc. Lycka till

• Number Two

Lite frågor till er experter:
    Vad är det för mått på Bugaboos åkpåse? Dvs bredd och längd? Och är det nån som har testat en Buppa Brand vinteråkpåse och vet om den är varmare än Bugaboos egna?