• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008

Vi har köpt nya ståbrädan o har den till vår bee, men det går inte att få upp med hjälp av snodden ? Åker ner hur hårt man än spänner snodden ? SKitirriterande man kommer ju inte upp för trappor?
    Stannar era uppe?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Asereht
    Amorficlya skrev 2010-04-30 09:34:32 följande:
    Haft massa olika vagnar men för första gången har ja den ultimata kombinationen =) En syskonvagn Phil & Ted &  en Bugaboo Frog ja e lycklig..
    Najs, hade jag haft vagnåkande syskon så hade jag haft samma kombo. Nu nöjer jag mig med froggen.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • LillaG
    straw2008 skrev 2010-04-30 10:39:02 följande:
    Ja klart jag förstår det, jag har även jag blivit lurad på blocket ett par gånger så nu köper jag inget osett eller betalar i förskott. Men de kanske inte har betalt så mkt för vagnen i usa o då kanske man är nöjd med att få det man betalt. Jag vet att garantin bara gäller första ägaren men hon sa att man får med kvitto o då är det ju lätt att kolla serienummer osv.
    Jag håller däremot med om att man inte behöver bli misstänksam eller inte köpa bara för att garantin inte gäller för nästa ägare eller priset är bra. Som sagt, är den köpt i USA kan man ju vara nöjd med att få tillbaka sina pengar.
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • straw2008
    LillaG skrev 2010-04-30 10:48:59 följande:
    Jag håller däremot med om att man inte behöver bli misstänksam eller inte köpa bara för att garantin inte gäller för nästa ägare eller priset är bra. Som sagt, är den köpt i USA kan man ju vara nöjd med att få tillbaka sina pengar.
    Ja men om hon bara kunde svara mig då  ? {#lang_emotions_laughing}
  • LillaG
    straw2008 skrev 2010-04-30 10:53:01 följande:
    Ja men om hon bara kunde svara mig då  ?
    Ja... fast om du inte får hämta den så hade jag blivit misstänksam och inte betalat i förväg iaf. Och att hon inte svarar bidrar inte heller till att jag blir mindre misstänksam {#lang_emotions_dreamer} - och så hade jag blivit frustrerad {#lang_emotions_laughing}
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • straw2008
    LillaG skrev 2010-04-30 11:06:07 följande:
    Ja... fast om du inte får hämta den så hade jag blivit misstänksam och inte betalat i förväg iaf. Och att hon inte svarar bidrar inte heller till att jag blir mindre misstänksam  - och så hade jag blivit frustrerad
    Vi bor ju nästan grannar så betalat i förskott skulle jag inte göra. Kan inte någon ringa o fråga om den finns jvar snälla?
  • LillaG
    straw2008 skrev 2010-04-30 11:09:04 följande:
    Vi bor ju nästan grannar så betalat i förskott skulle jag inte göra. Kan inte någon ringa o fråga om den finns jvar snälla?
    Men telefonnumret gick till någon annan väl?
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Amorficlya
    Asereht skrev 2010-04-30 10:48:11 följande:
    Najs, hade jag haft vagnåkande syskon så hade jag haft samma kombo. Nu nöjer jag mig med froggen.
    Aaa de är ju helt klart den ultimata kombon =)
    Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Asereht
    Amorficlya skrev 2010-04-30 12:13:48 följande:
    Aaa de är ju helt klart den ultimata kombon =)
    japp tror det jag med, fast jag haft en av dem i taget.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • straw2008
    LillaG skrev 2010-04-30 12:05:56 följande:
    Men telefonnumret gick till någon annan väl?
    Ja men för att dubbelkolla, jag vågar inte ringa igen!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21