• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:32:46 följande:
    okeej, jag fick ju med min när jag köpte vagnen begagnad. men kan säkert hitta någonstans :)
    Jag köpte två st fästen på bonti för 25 kr.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • signea
    Noas mamma skrev 2010-04-30 16:19:52 följande:
    Har du ingen bild på din vagn?
  • Leo och Elliots Mamma
    zasata skrev 2010-04-30 15:14:03 följande:
    Har någon av er ipod hållaren?Det står inte att man inte skall åka bee i rulltrappor, det står man skall ta ut barnen om man gör det, men inte pga av vikten. För står inte att man inte kan ha vanliga  grejer i vagnen. Utan för att barnet inte skall skada sig. Så borde få igenom min reklamation.
    Jag har Iphone hållaren, var ute och provkörde häromdagen... Den var bra Men känns lite "läskigt" att ha den på styret när man e i affärer å så, när man tittar på grejjer och ej har blicken på vagnen så finns ju risken att ngn knycker den. Men man får helt enkelt kolla den eller ta och lägga ner den i väskan el fickan om man e i affärer Hållaren känns smidig och lätt att sätta fast å ta bort tfn.
  • Joddan

Snart ska jag minsann bli med Ber igen. UJn blev en besvikelse i jämnförelse så den flyttar idag :0).

Silas 2009-03-03
  • solouniko

Postar mitt inlägg här också

Åhh nu börjar jag bli rastlös här! {#lang_emotions_yell} 
    Vann ju en Bee på tradera i onsdags, och hon mailade direkt efter avslut att hon skulle kolla under torsdagen vad frakten hamnade på exakt. Jag har tidigare också haft mailkontakt med henne och hon har svarat på en gång i stort sett. Nu har hon inte skrivit sen dess och jag börjar nästan tro att hon kanske ångrar sig och inte vill sälja den så billigt? {#lang_emotions_sealed} 

Har skickat ett mail till henne på torsdag kväll som hon heller inte svarat på.. Vad tror ni? Jag förstår ju att folk kanske jobbar och inte bor brevid ett bussgods som jag själv, haha. Men ändåååå!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Xst
    solouniko skrev 2010-05-01 11:51:26 följande:
    Postar mitt inlägg här också Åhh nu börjar jag bli rastlös här!   Vann ju en Bee på tradera i onsdags, och hon mailade direkt efter avslut att hon skulle kolla under torsdagen vad frakten hamnade på exakt. Jag har tidigare också haft mailkontakt med henne och hon har svarat på en gång i stort sett. Nu har hon inte skrivit sen dess och jag börjar nästan tro att hon kanske ångrar sig och inte vill sälja den så billigt?   Har skickat ett mail till henne på torsdag kväll som hon heller inte svarat på.. Vad tror ni? Jag förstår ju att folk kanske jobbar och inte bor brevid ett bussgods som jag själv, haha. Men ändåååå!
    Det var valborg igår Vänta till måndag!
  • Asereht

Jag har en Frog med liggdel. Den lutar lite, ska den luta? Börjar undra om jag gjort fel någonstans när jag satte på liggdelen. Fast å andra sidan kollade jag ju manualen så jag borde inte gjort det. Så nu undrar jag om någon annan har lite lätt lutning på sin, den lutar liiite mot styret till alltså.

Orsaken till frågan så här efter snart tre månaders användning är att vi testade vinter/terränghjulen häromdagen och då blev lutningen större. När man har swirvelhjulen så är det bara en väldigt liten lutning.

Svammligt det här men jag hoppas ni förstår vad jag menar.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Amorficlya

Hej måste höra med er vet ni om man kan färga varukorgen. Min är solblekt på vissa ställen och funderar på om jag kan färga den hel svart. Ja har googlat men inte blivit klokare iaf. Hoppas att ni kan hjälpa mig..

Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Asereht
    Amorficlya skrev 2010-05-01 12:33:52 följande:
    Hej måste höra med er vet ni om man kan färga varukorgen. Min är solblekt på vissa ställen och funderar på om jag kan färga den hel svart. Ja har googlat men inte blivit klokare iaf. Hoppas att ni kan hjälpa mig..
    Tror det är svårt. Det är ju helsyntet. Köp en ny eller begagnad istället. Om du nu inte väldigt gärna vill försöka.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Amorficlya
    Asereht skrev 2010-05-01 12:39:32 följande:
    Tror det är svårt. Det är ju helsyntet. Köp en ny eller begagnad istället. Om du nu inte väldigt gärna vill försöka.
    hmm aha haha a ja får väl köpa en ny haha hade så gärna velat prova =)
    Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21