• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • ami

Hur var det nu med cam suflett på frog. Behövs både cams suflettfästen och plastskenorna man har inuti sufletten, eller räcker det med nåt utav det?

• straw2008
    Stargirl skrev 2010-04-29 18:28:50 följande:
    Den är aldrig körd ute....framhjulen är helt blanka...så är de bara när de är oanvända.
    Jag vet!

JAg ringde två gånger o numret går till någon som inte har någon annons inne... mejlade oxå och fick svar att man får med kvittot osv, men då jag frågade om jag fick komma fick jag inget mer svar...
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-04-29 21:35:10 följande:
    Finns offwhite sommarsuflett? Vill ha till min denim cameleon o offthite parasoll! *mums*
    Ja det finns.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Miss Boring
    Amorficlya skrev 2010-04-29 21:42:47 följande:
    aaa okej då e de därför hihi =) Ja kan inte bestämma mig för om ja gillar cames framhjul eller frogens bäst. Ja har bytt fram å tillbaka hela veckan. haha
    Jag har inte heller lyckats bestämma mig om det är nån tröst. Camhjulen svänger lite lättare för det är kullager i deras svirvelmekanism. Froggens ger lite bättre balans åt vagnen. Fjädringen skiljer ju också, men där vet jag inte vilken jag gillar bäst.
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Fröken Småland
    Candra skrev 2010-04-29 21:59:42 följande:
    Eftersom jag så vitt jag sett inte fick nåt svar förra gången, så provar jag igen!Är det någon som vet vad som händer på syskonvagnsfronten?
    Nej, ingen mer information bland oss vanliga döda i alla fall.
  • Bellbox
    Bellbox skrev 2010-04-29 18:32:38 följande:
    Hmm... Ska klä om Camen från sitt-till liggdel i helgen (köpte den efter liggtidens slut så den har legat oanvänd i garderoben) Visst fanns det väl en bra länk om hur man klädde om Buggan någongång?? Vart ska pinnarna sitta man får med t.ex? *trött & höggravid*
    Någon?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Ellisizza
    Bellbox skrev 2010-04-30 09:04:01 följande:
    Någon?
    Du kan ladda ner instruktionsbok från bugaboo's hemsida. Där står hur man gör.

www.bugaboo.com/learn/bugaboo-cameleon&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=3&_TabbedPortlet_struts_action=%2Fext%2Ftabs%2Fview&tabs1=tabdownloads
  • Katjan
    Bellbox skrev 2010-04-30 09:04:01 följande:
    Någon?
    pinnarna ska sitta i var sin ficka på kortsidorna utav liggdelen iaf
  • Amorficlya
    Miss Boring skrev 2010-04-30 08:22:23 följande:
    Jag har inte heller lyckats bestämma mig om det är nån tröst. Camhjulen svänger lite lättare för det är kullager i deras svirvelmekanism. Froggens ger lite bättre balans åt vagnen. Fjädringen skiljer ju också, men där vet jag inte vilken jag gillar bäst.
    Haha aa har exkat samma problem haha jobbigt ju.. =)
    Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Amorficlya

En fråga min vännina köpte en frog igår med frogklädsel. & om hon nu vill ha Cam suflett måste man ha fästen & pinnar eller räcker det med fösten? Min vagn hade redan cam suflett på.

Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21