• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • signea

Någon som har en bild med mugghållaren på? Visst ska den sitta på insidan?
    Såg någon som hade den på utsidan? {#lang_emotions_undecided}

• zasata

Har någon av er ipod hållaren?

Det står inte att man inte skall åka bee i rulltrappor, det står man skall ta ut barnen om man gör det, men inte pga av vikten. För står inte att man inte kan ha vanliga  grejer i vagnen. Utan för att barnet inte skall skada sig. Så borde få igenom min reklamation.

• JessiWill
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:16:00 följande:
    Jag har den på utsidan, såhär: www.bigbaby.se/pthumbs/image_342_1_big.jpg
    Hade jag iaf tänkt, nu ser jag att min mugghållare inte ens passar där uppe, utan bara nedanför handtaget, hel skumt!!! (har ännu inte börjat använda vagnen)
    Våran Liten är beräknad 12 september 2o10 =)
  • Stargirl
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:19:00 följande:
    Hade jag iaf tänkt, nu ser jag att min mugghållare inte ens passar där uppe, utan bara nedanför handtaget, hel skumt!!! (har ännu inte börjat använda vagnen)
    De har flera adaptrar till mugghållaren så du kan sätta den på olika ställen.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • JessiWill
    Stargirl skrev 2010-04-30 15:23:52 följande:
    De har flera adaptrar till mugghållaren så du kan sätta den på olika ställen.
    Jaha ;) jag har bara 1 :P
  • Stargirl
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:24:42 följande:
    Jaha ;) jag har bara 1 :P
    Ok, det finns 3 i paketet när man köper den.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • JessiWill
    Stargirl skrev 2010-04-30 15:26:49 följande:
    Ok, det finns 3 i paketet när man köper den.
    okeej, jag fick ju med min när jag köpte vagnen begagnad. men kan säkert hitta någonstans :)
  • Noiis
    signea skrev 2010-04-30 14:27:01 följande:
    Någon som har en bild med mugghållaren på? Visst ska den sitta på insidan? Såg någon som hade den på utsidan?
    Man får 4 fästen med mugghållaren, en som man kan ha på övre delen av chassit, en man kan ha på de tjocka delen av chassit, en som man kan ha på själva ramen och en som e till bee.

Jag har två mugghållare på vagnen, en som e vänd innåt och sitter på den smala delen av chassit. jag har den inte utåt då jag tycker att jag fastnar i allt då! däremot så e de ju säkrare att ha den utåt om man har ett vilt barn å man dricker varmt kaffe
    den andra muggållaren har jag vänd utåt då den sitter på ramen så att Noa kan ha sin nappis eller en tetra eller liknande där i! Perfekt att ha den då han slutade med att bara kasta grejerna i marken!
  • mollan nu
    straw2008 skrev 2010-04-30 10:40:18 följande:
    Vi har köpt nya ståbrädan o har den till vår bee, men det går inte att få upp med hjälp av snodden ? Åker ner hur hårt man än spänner snodden ? SKitirriterande man kommer ju inte upp för trappor? Stannar era uppe?
    nix, jag använder inte snodden man fick med längre. Den barfa gled ner hela tiden. Köpte egen gummilina och fixade en egen snodd med en sån där knopp som sitter på många väskor som stopp.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21