• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Min Karl skrattade när han läste det! Det fungerar säääkert sa han :0). Får fixa sånt imorgon :0)

Silas 2009-03-03
  • Leo och Elliots Mamma
    mallan brallan skrev 2010-05-01 22:02:58 följande:
    Oh, jag är expert på fläckborttagning!Biltema har en rengörings-gegga som är avsedd för båtar."black streak remover" typ.Den används liksom på all plast i båten å är grym.- å  billig!
    Super, det har jag oxå funderat på. Nu ska den bli skinande ren
  • sok

någon som använder det där solskyddet? suncanopy kanske det heter????
    det är inte sådär supersnyggt tycker jag? och hur tusan ska man sätta fast det? finns det någon som har bild?
    det är grå/silvrigt.

• Poppit
    mallan brallan skrev 2010-05-01 22:46:07 följande:
    I och med att Cam ramen är 5 centimeter längre kommer det vara rejäla glapp nertill mellan tyg å ram.Frågan är om kardborren ens når runt...?
    Okej, jag visste inte att det var så stor skillnad i längd på sittdelarna! Men då vet jag. Tack för att du svarade!
  • withhope01
    mallan brallan skrev 2010-05-01 22:02:58 följande:
    Oh, jag är expert på fläckborttagning!Biltema har en rengörings-gegga som är avsedd för båtar."black streak remover" typ.Den används liksom på all plast i båten å är grym.- å  billig!
    Bästa sättet att tvätta en parasoll? (frågar experten ; ) )
    Har knappt synliga fläckar på mitt parasoll som jag har försökt att få bort med vatten o yes utan resultat... Vill ha bort dom helt :(
  • LillaMiss Piggy

KAn man tvätta hela sittdelen i maskin? Dottern spillde youghurt. Tydligen fick jag inte med allt för det har blivit två stora fläckar på sittdelen

• stinamaria
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-02 08:55:27 följande:
    KAn man tvätta hela sittdelen i maskin? Dottern spillde youghurt. Tydligen fick jag inte med allt för det har blivit två stora fläckar på sittdelen
    Jadå, det har jag gjort Ta ut plattan och skumgummit i sitsen bara och kör på 30 grader utan sköljmedel.
  • Joddan

Min man satte sug på en solskyddfaktor på parasollet förra sommaren. Tvättade direkt med ljummet vatten och yes men de är fortfarande fettfläckarkvar. Vissa fläckar försvinner nog aldrig tyvärr! Men nu har jag en anledning till att köpa nytt eftersom att de var hans fel att de andra är fult :-d

Silas 2009-03-03
  • FridaLee
    mallan brallan skrev 2010-05-01 22:01:17 följande:
    Jag har gjort det! Dom sitter klämda på med metall-falsar, om du förstår vad jag menar...Det krävs en del verktyg å rätt mycket  styrka.Risken är oxå att dom ser lite mörbultade ut efter operationen.
    Ok tack, förstår vad du menar. frågan är om det är värt det.
  • mallan brallan
    FridaLee skrev 2010-05-02 12:25:43 följande:
    Ok tack, förstår vad du menar. frågan är om det är värt det.
    Njäää... Så här i efterhand är jag inte så nöjd med insatsen från min far...
    (- Han förstår inte riktigt min kärlek till vagnen)
    Dessutom blev den inte fullt fungerande heller.

Men överdosera med silikonspray!
    Blunda, sikta å SPRAYA!

Det är mitt bästa råd jag kan ge dig.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21