• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    Sassa82 skrev 2011-09-14 21:28:30 följande:
    Provar en gång till =)   Vilken dyna passar bäst till camen och vilken åkpåse passar bäst? 
    Sitter Elodie Details bra i vagnen?
    Bugaboos egna. ;)
  • Sassa82
    spigg skrev 2011-09-14 21:32:21 följande:
    Bugaboos egna. ;)
    =) Ok

ja jag har en oth oh den sitter si sådär. känns som om den är för lång upptill =( så på jakt efter en som passar.
  • Asereht
    Sassa82 skrev 2011-09-14 21:40:14 följande:
    =) Ok

ja jag har en oth oh den sitter si sådär. känns som om den är för lång upptill =( så på jakt efter en som passar.
    När det gäller åkpåsar så är ju bugaboos egna formsydd för vagnen så det är inte konstigt att den passar absolut bäst. Det finns också en ficka som man trär in rumpdelen i sitsen i vilket gör att den sitter som gjuten och inte hasar öht. *love*
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Miss DW
    Sassa82 skrev 2011-09-14 21:28:30 följande:
    Provar en gång till =)   Vilken dyna passar bäst till camen och vilken åkpåse passar bäst? 
    Sitter Elodie Details bra i vagnen?

Jag har en elodie details i min bugga och jag upplever att den är tjock och min son sitter liksom längre ut i sittsen.
  • straw2008

Visst var det en butik som reade ut de "nya" åkpåsarna alltså de med dragsko ? VAD ska dessa ersättas av ? Någon ännu nyare eller bättre ?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Sassa82
    Miss DW skrev 2011-09-15 07:46:44 följande:
    Jag har en elodie details i min bugga och jag upplever att den är tjock och min son sitter liksom längre ut i sittsen.
    Asereht skrev 2011-09-14 22:27:53 följande:
    När det gäller åkpåsar så är ju bugaboos egna formsydd för vagnen så det är inte konstigt att den passar absolut bäst. Det finns också en ficka som man trär in rumpdelen i sitsen i vilket gör att den sitter som gjuten och inte hasar öht. *love*
    Tack för svaren, då blir det till att leta en beg. bugaboo då =)
  • Sassa82

Är det någon större skillnad på den åkpåsen som har knappar ( antar att den är äldre) och den nya med dragkedja och dragsko?? Vad kostade den gamla i nypris?

• Sweetheartno1

Straw det var barnbutiken som reade ut åkpåsar och sittdynor ! 900:- för åkpåse och 450:- för dyna tror jag !

• spigg
    straw2008 skrev 2011-09-15 08:30:39 följande:
    Visst var det en butik som reade ut de "nya" åkpåsarna alltså de med dragsko ? VAD ska dessa ersättas av ? Någon ännu nyare eller bättre ?
    Ja nu kommer en ny åkpåse som ska passa alla Bugaboos vagnar lika bra, inklusive Donkeyn. Den som finns nu är tydligen inte så bra i just Donkeyn.
  • straw2008
    spigg skrev 2011-09-15 09:48:53 följande:
    Ja nu kommer en ny åkpåse som ska passa alla Bugaboos vagnar lika bra, inklusive Donkeyn. Den som finns nu är tydligen inte så bra i just Donkeyn.
    Ok thanks!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....