• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • the baby
    Fröken Småland skrev 2011-09-15 16:15:57 följande:
    Jag tycker egentligen inte att någon åkpåse alls sitter särskilt bra i Bee *duckar för bajsblöjor*
    Skönt att höra att jag inte tyckte helt knasigt! Glad
  • annat82
    Sassa82 skrev 2011-09-15 12:05:44 följande:
    Tack. Då antar jag att typ en sån här inte är så mycket att ha?

Jag gillar verkligen den gamla, just för att den inte är FÖR tjock. Men har en dotter som är ganska varm av sig och när det var som kallast använde vi ändå en elodie-åkpåse, iofs mest för att den matchade vagnen bättre just då
  • Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-15 13:15:08 följande:
    När tycker no att man kan börja använda den tunna åkpåsen i liggdel ? Bor i Sthlm ! :-P
    Jag har faktiskt börjat använda min, bor på västkusten. Tänkte inte börja använda den än, men tog en bild på åkpåsen i liggdelen för att visa hur man kan lägga den där, och sen blev den faktiskt kvar. Det blev ju riktigt mysigt att kunna bädda ner honom där
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-09-15 16:15:57 följande:
    Jag tycker egentligen inte att någon åkpåse alls sitter särskilt bra i Bee *duckar för bajsblöjor*

mja, jag tyckte nog att gamla bee-påsen satt suveränt i bee+:en, det blev ett litet veck under suffletten bara annars passade knapparna fint. Satt som en smäck. Att vi sen inte använde bee:et när det var åkpåseväder är en helt annan sak...
  • Sweetheartno1

Lindadjo: Då behövs ju inte täcke. Då blir täcket i stort sett bara utbytt ?!

• SchumiFerrari
    Noiis skrev 2011-09-15 19:38:15 följande:
    men de står 2009 å inget om 3 barn :-/ chassit fanns ju inte heller 2006...

Det är min svägerska som säljer... Vet att de fick sitt chassi utbytt.. Det var nog 09..
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • the baby
    bohusbebis skrev 2011-09-15 18:59:03 följande:
    mja, jag tyckte nog att gamla bee-påsen satt suveränt i bee+:en, det blev ett litet veck under suffletten bara annars passade knapparna fint. Satt som en smäck. Att vi sen inte använde bee:et när det var åkpåseväder är en helt annan sak...
    Men var den också skålformad? Får det inte att gå ihop, hur är det meningen att universalåkpåsen ska passa i en vagn som inte är formad så? Det blir ju jätteveckigt! Nä, som du säger, man kommer antagligen ändå inte att använda den i vinter med tanke på väglaget, så då behövs kanske ingen åkpåse.
  • Elladea
    cirkuspuman skrev 2011-09-14 08:46:52 följande:
    Bonti har bromsvajer oxå minns inte vad det kostade men de kan byta den i sin verkstad medans du väntar.
    Tack! Ska kolla där i helgen!