• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Karo Lina
    Tibell skrev 2011-09-18 18:39:05 följande:
    Är det jätte fult att ha fleece suflett om man har sittdelstyget i canvas ?
    Det tycker inte jag, men det beror ju på vilka färger det är förstås!
  • Tibell

Jag tänkte kanske den mörkare rosa i fleece. Har ju en helbrun CAM och min älskade buppa brand åkpåse .
    Sen har jag vunnit hem ett sittdeltyg i rosa canvas ( samma färg som fleecen tror jag ) men den kommer ju ändå inte synas under åkpåsen.
    Eller så har kanske det blir snyggast med brun suffla.. Eller svart ?
    Många ideér ;)

• annat82

Älsklingen87: den rosa canvas och rosa fleece är väldigt olika färg. Har iofs inte testat hur/om de matchar. Har ett av varje hemma gillar den starka mer cerisa canvasen men vet inte om jag faktiskt gillar den rosa fleecen bättre i färg. Båda kommer iaf användas mycket Jag tycker inte det är nåt fel att blanda canvas sittdelsöverdrag med en suflett i fleece. Jag ggillar fleecens passform bättre än canvas och att det blir ännu fler färger med båda

• Tibell

Annat82 : tack :) kanske blir att jag köper ett rosa fleece nu till vintern och använder till åkpåsen och så köper jag ett canvas sen lagom till våren!
    Eller tycker du att jag hellre ska ha den bruna eller kanske svarta suffletten till åkpåsen ( en buppa brand pink flower ) och den helbruna camen?

• Tibell

Äsch det fick bli en rosa fleece suflett ändå. Vann den för strax under 150 kronor så gillar jag den inte får jag väl sälja den igen ;)
    I veckan får jag tillbaka min kamera och då lovar jag lite bilder :)

• linaloo
    Karo Lina skrev 2011-09-18 19:18:47 följande:
    Hej allihop!
    Äntligen har jag fått montera ihop vår älskade all black efter nästan ett års väntan
    En liten fråga bara, i kartongen fanns två svarta plastplattor, ska de användas till något? Dvs bör jag spara dem? Jag tycker att varukorgen är lite "hängig", den vill inte riktigt hålla formen. Går det att göra någonting åt? 
    Plattorna stoppar du ner i 2 små fickor, en längst fram på utsidan av liggdelen och en längst bak/ner på utsidan av liggdelen..

Frågar igen.. 
    Går det att färga en jättesolblekt brun canvassufflett? eller ska jag sprätta o försöka att göra en egen hemmasydd?  

Freja 7 april 2011 ♥
  • AnPa
    linaloo skrev 2011-09-18 20:46:28 följande:
    Frågar igen.. 
    Går det att färga en jättesolblekt brun canvassufflett? eller ska jag sprätta o försöka att göra en egen hemmasydd?  

Beror väl på vilken färg du tänkt färga den till? Panduro har svampa-på-färger som heter typ palette, prova! Om det inte skulle gå så kan du ju sprätta? Exakt samma bruna nyans kanske inte finns men det kanske blir jättebra
  • Fröken Småland

Observera att det finns två rosa fleecenyanser, den ena är samma färg som canvasen och den andra är ljusare bubbelgumsrosa.

• annat82

Tack Fröken småland alltid bra med ny info. Jag har verkligen bara sett ljusare rosa fleece. Skulle va kul att se den andra då