• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • solouniko
    humilis skrev 2010-05-02 18:08:02 följande:
    Hej. Någon som köpt sin bugaboo genom www.fruugo.com.De har superbra pris och fraktfritt. Hört något dåligt eller bra?
    Men shit vad billigt! Känns ju helskumt.. Har aldrig ens hört talas om den butiken, haha! Men billigt var det verkligen
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Kajsan
    jessicav skrev 2010-05-02 17:46:41 följande:
    tack för era svar! Kvitto tänkte jag ha (ifall garanti fanns kvar) så jag kunde byta chassit. Men som ni säger, ett handtag som inte är helt hundra är inte bra! Tack för hjälpen, jag letar en nyare bugga.
    Det spelar ingen roll om det är inom 2 år, garantin gäller alltid bara första köparen oavsett om man får kvittot med eller ej.
    Jo just det!
  • Joddan
    humilis skrev 2010-05-02 18:08:02 följande:
    Hej. Någon som köpt sin bugaboo genom www.fruugo.com. De har superbra pris och fraktfritt. Hört något dåligt eller bra?
    Låter för bra för att vara sant! Wiho jag beställer en Bee!
    Silas 2009-03-03
  • solouniko
    Joddan skrev 2010-05-02 20:08:45 följande:
    Eller hur Har någon hört talas om sidan förr? VART har du grävt fram den ERica?
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:08:45 följande:
    Ja alltså de köper ju den via babytrader .
    Jo just det!
  • Joddan
    solouniko skrev 2010-05-02 20:13:28 följande:
    Eller hur Har någon hört talas om sidan förr? VART har du grävt fram den ERica?
    Nä aldrig någonsin! Men så fort jg får såld min UJ så ska jag in där igen och klicka hem en. Ist för att beställa från England som jag tänkt...
    Silas 2009-03-03
  • solouniko
    Joddan skrev 2010-05-02 20:20:40 följande:
    Nä aldrig någonsin! Men så fort jg får såld min UJ så ska jag in där igen och klicka hem en. Ist för att beställa från England som jag tänkt...
    Hmm jaa det var ju verkligen billigt. Fraktfritt verkar det vara också när man går till kassan. Tokigt!! Lätt värt det om man ska köpa en ny vagn, skiljer ju 3000 på Camen ändå!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:20:40 följande:
    Fast det blir ju samma pris som att klicka hem den från england och den kommer ju från samma ställe
    Jo just det!
  • humilis

den kommer upp som första sökresultat när man googlar på bugaboo cameleon. Den lät bra. jag testar.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21