• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • solouniko
    humilis skrev 2010-05-02 20:24:51 följande:
    den kommer upp som första sökresultat när man googlar på bugaboo cameleon. Den lät bra. jag testar.
    Det var det värsta! Vilken färg blir det?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • humilis

den tråkiga som alla säger. men jag kör på safe. Mörkgrå bas med svart. Sen får man pimpa till det med åkpåsen!
    Hoppas bara den kommer!

• Joddan
    Kajsan skrev 2010-05-02 20:24:45 följande:
    Fast det blir ju samma pris som att klicka hem den från england och den kommer ju från samma ställe
    Jaha.. Tänkte att de är bättre eftersom de är "svenskt". Men de kanske blir detsamma med frakt o så? Har iofs bara bra erfarenheter av PW men vi får se
    Silas 2009-03-03
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:32:26 följande:
    Jaha.. Tänkte att de är bättre eftersom de är "svenskt". Men de kanske blir detsamma med frakt o så? Har iofs bara bra erfarenheter av PW men vi får se . 
    Ja alltså det är ju inte en svensk webbutik.
    Visst är det billigt, men det blir ju lika krångligt som andra utländska sidor om man behöver reklamera eller så.
    Jo just det!
  • solouniko
    humilis skrev 2010-05-02 20:30:10 följande:
    den tråkiga som alla säger. men jag kör på safe. Mörkgrå bas med svart. Sen får man pimpa till det med åkpåsen!Hoppas bara den kommer!
    Ja, fast det är ju safe om inte annat Jag hade ju grå bas från början, den är fin
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Joddan

Jag har reklamerat till PW, de gick bra. Behövde bara skicka lite foton på problemet. Nästan jobbigare när jag skulle reklamer chassit här på svensk websida. Som ville att jag skulle fota mitt glidande chassi. Hahah! Nä då blev jag putt o bad dem lita på mitt omdömme!

Silas 2009-03-03
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-05-02 20:54:15 följande:
    Jag har reklamerat till PW, de gick bra. Behövde bara skicka lite foton på problemet. Nästan jobbigare när jag skulle reklamer chassit här på svensk websida. Som ville att jag skulle fota mitt glidande chassi. Hahah! Nä då blev jag putt o bad dem lita på mitt omdömme!
    Ja jag har också haft lätt att reklamera till utlandet
    Men man ska vara medveten om att Fruugo varken är en webbutik eller svensk bara .
    Jo just det!
  • stinamaria
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-02 19:01:18 följande:
    Gud vad bra! Är det svårt att få tillbaka skummgummit sen utan att den bllir knölig?
    Nej, det tycker jag inte det var. Jag tvättade skummgummit i handfatet med vatten och hängde på tork över natten och det var inte problem att få i det sen.
  • Senap
    stinamaria skrev 2010-05-02 21:28:20 följande:
    Nej, det tycker jag inte det var. Jag tvättade skummgummit i handfatet med vatten och hängde på tork över natten och det var inte problem att få i det sen.
    Jag tvättade det i maskin i ett örngott. *lat* Blev som nytt.
    My sugar is raw
  • LillaMiss Piggy
    stinamaria skrev 2010-05-02 21:28:20 följande:
    Shoegirl skrev 2010-05-02 22:40:44 följande:
    Jag tvättade det i maskin i ett örngott. *lat* Blev som nytt.
    Jaså, så man kan tvätta skummgummit oxå i maskin Är oxå lat (och reumatiker) Ska den centrifugeras? Kan man tvätta den med sittdelen? Ska sittdele centrifugeras?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21