• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • kenton
    Fröken Småland skrev 2011-10-08 10:36:59 följande:
    Men hörrni... Med risk för att bli kallad ännu värre saker än tidigare i veckan Det här är ju ingen domstol där man kan argumentera för - hon sa och - jag sa och försöka vinna opinion och sympati. Är det inte lite sandlåda över det?

Det här är en tråd som kommit till för att vi vill diskutera det vi tycker är kul med våra Bugaboo-vagnar, tips och råd om skötsel och eventuella problem, idéer för att optimera användningen av vagnarna. För både förare och åkares skull. Det finns nybörjare här och det finns gamla rävar. Alla som hänger här har samma yttranderätt men det är god ton som gäller och har man inget konstruktivt att tillföra tråden så uppmuntrar jag å det bestämdaste att leta upp eller starta en annan tråd.
    =)
  • Minnie7

För en nybörjare- vad tänka på att fråga om vad gäller cam från 2006? Rimligt pris? Jag kan ju inget så därför frågar jag. Vill inte pruta för mkt men ej heller betala överpris.

• Fröken Småland
    Minnie7 skrev 2011-10-08 10:51:34 följande:
    För en nybörjare- vad tänka på att fråga om vad gäller cam från 2006? Rimligt pris? Jag kan ju inget så därför frågar jag. Vill inte pruta för mkt men ej heller betala överpris.
    3.500 - 4.500 kanske?
  • Minnie7

Tack för svar- då vet jag hur jag ska göra. Är det något särskilt att tänka på vad gäller chassi från 2006? Funkar alla tillbehör som finns i affärerna nu?

• Fröken Småland
    Minnie7 skrev 2011-10-08 10:57:40 följande:
    Tack för svar- då vet jag hur jag ska göra. Är det något särskilt att tänka på vad gäller chassi från 2006? Funkar alla tillbehör som finns i affärerna nu?
    Alla Cameleon är likadana (förutom höjdjustering på handtagen) och tillbehören passar oavsett ålder
  • kenton
    Minnie7 skrev 2011-10-08 10:57:40 följande:
    Du ska kolla bromsarna, fast det ska man ju på alla vangar iofs. O kolla så att den går att fälla ihop ordentligt! =)
  • standby

Har precis satt i Bugga-åkpåse, den gamla sorten, sitter HUR bra som helst. *nöjd*
    Undrar dock varför den ena av de två jag har, den vita, saknar logga?? De fastsydda lapparna m Bugaboo på finns. Ngn föreslog tidigare att den kan ha tvättats bort men det finns verkligen inte ett spår av den.

• mini75

Detta har säkert svarats på tidigare men funkar cameleons sittdel på frogramen?