Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

Tant Pruselius skrev 2011-03-18 20:49:49 följande:
    har du kvar din?
    Japp *klappar på* Just nu är den orange med gul pf-åkpåse och pf colourblocks sufflettHjärta
  • modestyclara
    Överbandsfürern skrev 2011-03-19 17:20:09 följande:

dsc02926 (MMS)

Har varit ute på promenad idag

Sen fick det bli vårstädning av hjulen (nästan så man kanske skulle ha vaskat blad allt smågrus )
    Men efter en omgång silikonspray så är de som nya igen, hej va det rullar

Nu tycker jag de kan börja sopa gångbanorna hihi

Är kär på nytt i min cam och säljer den nog inte, eller ja... om jag inte blir mer kär i en Bee+ då
    FÅr försöka övertala sambon att man visst kan ha två (fast sen står det tre vagnar till i garaget. haha)

Har du snott min klädsel? Flört Har precis samma kombo på min frogHjärta
  • modestyclara
    Tant Pruselius skrev 2011-03-19 14:45:47 följande:

Buggan på vårprommenad med dyrbarlast x 2
    Vilket fint bumperbarskydd!
  • modestyclara
    Karo Lina skrev 2011-03-20 19:21:44 följande:
    Hej alla bugaboo-experter! Väntar mitt första barn och har köpt en all black:) det jag undrar över är bara om det inte är krångligt att lägga ner barnet när bumperbaren är på? Lägger ni i det nerifrån eller uppifrån eller tog ni helt enkelt bort den? Det verkar ju smidigt att kunna lyfta liggdelen i den.
    jag hade inte bumperbaren på när jag hade liggdel....hade däremot i en mjuklift i liggdelen så att jag kund elyfta med mig bebben in när jag hämtade på förskolan eller skulle till bvc...
  • modestyclara
    Karo Lina skrev 2011-03-20 19:55:19 följande:
    Ååååh vad synd! Jag älskar bumperbaren! Jag ska nog försöka trixa ner ungen under bågen, i alla fall i början, annars får jag väl ta av och på den hela tiden... Jag tycker att det är en av de snyggaste detaljerna på bugaboon!
    bumpern är guld värld på sittdelen, int eminst för att fästa åkpåsen i
  • modestyclara
    iAnnaMaria skrev 2011-03-22 20:36:14 följande:
    Ja jag fick sitt/liggdel och regnskydd för 500! Den va smutsig som tusan men efter några varv i tvättmaskinen så tycker jag den blev jätte fin.
    Vet inte riktigt vad jag behöver. Kul att piffa upp den bara.. Tips på nåt man behöver? :D
    Kanske inte en toppen bild på vagnen just men den är iaf dagsfärsk!!

gecko är den absolut snyggaste buggan när man har sittdel utan sufflett tycker jagHjärta du har cemeleon-framhjul på din gecko så de är redan bytta minst en gångFörvånad går m.a.o. att köpa nya i butik om du tycker de blir för slitna...
  • modestyclara
    redfox skrev 2011-03-23 19:36:36 följande:
    Någon som har ståbrädan Bumprider på sin bugga? Har hört att den ska vara så bra, men måste göra lite efterforskning mellan Bumprider vs buggans egen ståbräda. Pleas feed me with information.
    vad ska du ha ståbrädan till? *nyfiken i en strut*
  • modestyclara
    Minmami skrev 2011-03-24 14:23:24 följande:
    Vilka krokar fördrar ni på camen? Tinkafu, addstroller el ju-ju-be's?
    ju ju bees men det beror på vilken väska man ska hänga påObestämd
  • modestyclara
    gavagai skrev 2011-03-26 08:27:10 följande:
    Jag skulle bli jättetacksam om någon har möjlighet att lägga in en bild på "bromskudden" på er bugaboo, kanske helst från en Frog eller Cameleon, men jag vet inte om det är någon skillnad på bromssystem på olika bugaboos. Min ser i alla fall alltså ut så här: www.flickr.com/photos/61024018@N04/5559492068/ och det vore bra att se hur de ska se ut egentligen.
    Jag har en frog men jag ooooorkar inte släpa fram kameran och ladda upp bilderSkäms men det kanske hjälper liiite om jag beskriver? Det röda nedslitna på din bild är iofs grönt på min vagn men det är kuggar som passar i kuggarna på insidan av hjulet...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21