Bugaboo-tråd nr 21
Berit82 skrev 2011-03-27 16:49:28 följande:
puffar lite
) MEN - jag tror att varken han eller jag blev sådär sålda som jag hade tänkt mig. 
Jag har haft gecko, cam och bee också så jag kan jämföra upplevelsen men det är lite abstrakt... tror den är mer lättkörd för att den har andra framhjul än cam (se upp med utbytta framhjul så att det inte är cam-hjul på när ni köper begagnat) samt att den har annan tyngdpunkt för att den är mer kompakt. Dock tycker jag både cam, gecko och frog är bäst så länge man har barnet vänt mot sig (vilket jag iofs har med min 2,5-åring också...)Just det. Min 2,5-årings huvud nuddar suffletten när hon ligger ner i frog men inte när hon sitter...
och det finns en frog tillgänglig för provkörning i Solna också om det är någon som bor hittåt
Funderar förresten på att sälja min bee men det tar emot
har ju den läckra adored-suffletten och den är ju bara så fin
men OM man bara ska ha en vagn, förutom maclaren paraplyisar, då måste väl frog vara bättre att behålla? med tanke på vinter och snö? eller? suck alltså...
Jag skulle nog ha Bee som enda vagn till en 2,5-åring, även om jag måste erkänna att det var först vid 3 som jag tyckte att lilleman kunde åka framåt i Bee och bakåtvänd tyckte jag inte om den. Fast båda är ju optimalt förstås men det vet du ju 
Allt bra här -fullt upp med inredning av nya huset och trädgårspyssel och sånt... Frog med cam-framhjul blir mycket mer framåttung tycker jag...tror fortfarande kidzshop kan fixa fram äkta frog-framhjul -kan någon så kan de!