• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-10-10 22:38:11 följande:
    Noiis vi kan skaffa en tillsammans ! Dreggel !!
    Hade jag sett den annonsen innan jag köpte vinterkläder skor nya kläder till Noa och mig själv samt innan jag beställde och betalade noas vagn då hade jag lätt köpt den, frusit hela vintern bara för att få köra Noa dubbelvikt i världens snyggaste vagn!
    Jag tycker att den är så hysteriskt snygg att jag verkligen stannar och dregglar så fort jag ser den på stan och jag brukar överväga flyktvägar om jag skulle få för mig att sno vagnen  
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-10-11 08:22:04 följande:
    Noiis: Är det en Scooter du har köpt eller vad?
    *harklar* de fick bli en scooter s.... men jag känner mig inte nöjd och glad men ja undkom iaf dom fasta hjulen!
  • Fröken Småland
    Noiis skrev 2011-10-11 08:29:02 följande:
    *harklar* de fick bli en scooter s.... men jag känner mig inte nöjd och glad men ja undkom iaf dom fasta hjulen!
    *googlar*

Ser ut som en Brio Spin ungefär, det är nog ingen dålig vagn alls utan har det mesta som en vagn skall ha

Fast det var inte så fina färger och varför lackar de chassit i flera färger? Obestämd Vilken färg valde du Noa?
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-10-11 08:39:47 följande:
    *googlar*

Ser ut som en Brio Spin ungefär, det är nog ingen dålig vagn alls utan har det mesta som en vagn skall ha

Fast det var inte så fina färger och varför lackar de chassit i flera färger? Obestämd Vilken färg valde du Noa?
    ah fast snyggare än spin jag ogillar brios sittdel suflett och hjul.. men de va den jag hade som val egentligen men just pga. att jag tycker att den är så ful så letade jag lite till. så av en slump såg jag att emmaljunga hade släppt scootern med svänghjul å då fick de bli den. Jag har ju haft en scooter som jag förvisso HATADE och då menar jag verkligen hatade! men själva sittdelen och själva designen i sig på scootern gillar jag. jag klarar dock inte av fasta hjul, speciellt inte så breda hjul!

Jag vet den svarta e såå snygg! Men Noa har valt vagnen helt själv med hela min familj i ryggen och de fick bli en PP Black/blue. Jag ogillar oxå chassit hade vart hundra gånger snyggare i helsvart :-/ och jag har många gånger funderat på att beställa om vagnen men... det känns så elakt mot  Noa. Så jag ska se hur den ser ut när den kommer Noa längtar verkligen efter sin vagn och varjegång vi passerar babyproffsen så gråter han för att han inte får sin vagn (påminner om en jag känner )
    Det är faktiskt första gången som JAG kan VÄNTA! Jag har aldrig väntat längre än lev. tiden från kidzshop för att jag är så galet otålig! så de e lite cred till mig mig  
  • Äntligen dax

Nu har min vagn kommit från Babytrader. Har inte hunnit packa upp den och detaljgranska delarna men vid första anblicken ser allt helt ut iaf. Görs vagnarna i Kina förresten?

• Minnie7

Om vagnen liksom vobblar och drar lite åt vänster- är det framhjulen som behöver bytas då eller är det någon inställning??